AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Føler alle er så opptatt...savner sånn det var da jeg var lita,at man oftere bare stakk innom hverandre, Nå må alt avtales for at det skal passe. Mange bruker jo all tid på barnas fritidsaktiviteter,kjøringm.m. JEg har også barn,men de går ikke på mer enn EN aktivitet hver. Nå føles det som mange "møtes" på facebook....jeg er ingen fan av det. Jaja...ville bare sukke litt...flere som føler det slik?
Lykkelise Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Åå! Føler det sånn jeg og.. Eneste forskjellen er at jeg er den eneste i vennegjengen med barn som har barn som er store nok til fritidsaktiviteter.. De andre har enten ET barn på under året eller er barnløse... Meen de er jo såååå slitene etter jobb og greier så orker ikke være spontane... Arrg!!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Helt enig! Når jeg var liten var det bare å sykkle/gå bort å ringe på døra, og som regel var folk hjemme i helgene. Nå tror jeg nesten ingen er hjemme lenger. Ser det på lekeplassen også, er aldri barn der i helgene for de er ikke hjemme... Jeg lurer veldig på hvor folk er i helgene???
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Jeg lurer veldig på hvor folk er i helgene??? På en eller annen fotballbane langt borti gokk? I iskaldt, horisontalt regn? Med oppmøte klokka sju om morgenen? Det er i alle fall sånn det er hos oss. Vi har helgene såpass tettpakket, og ikke bare med fotball, at det sosiale livet ellers blir det dårlig med. Dessverre. Skjønner frustrasjonen din godt, TS, og jeg føler meg ganske ofte som verdens dårligste venn. Men det er denne perioden av livet, sånn er det. Hvis vennene mine holder ut litt til (og nå begynner flere å komme i samme klemma, så det gjør de nok), så skal jeg behandle dem veldig pent når jeg kommer ut på andre siden!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 TS igjen:-) Godt det er flere som tenker som meg...Dumt det skal være sånn...syns mange bare stresser seg gjennom livet. I helgene tror jeg mange også er med barna på aktiviteter ( cup`er,turneringer,dugnader....) Savner det spontane jeg:-) Slitsomt å hele tiden må sende sms til venner for å høre om det passer med besøk,tur o.l. Blir skuffet når det ofte ikke passer....må vel være mange som blir slitne av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå