Strikkemamma Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 En aldri så liten motivasjonstråd som fremkaller et lite snev av lykke og oppmuntring i en ellers så travel og kjedelig hverdag.
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 En svart kopp kaffe, frihet, latteren og smilet til et barn som går forbi, solen som skinner, solen som ikke skinner, gleden over å være i live, et smil fra en fremmed på gaten, å tilfeldigvis snuble over en post av Susih, osv. http://www.youtube.com/watch?v=pPkNtg3Fvwk 1
Minya Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Dustekatta vår. I dag stod hun og så lenge på oss og skreik mjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ fordi hun ville ut.
Strikkemamma Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2012 En svart kopp kaffe, frihet, latteren og smilet til et barn som går forbi, solen som skinner, solen som ikke skinner, gleden over å være i live, et smil fra en fremmed på gaten, å tilfeldigvis snuble over en post av Susih, osv. http://www.youtube.com/watch?v=pPkNtg3Fvwk
Sumaya Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Våkne opp uthvilt, gå i naturen, regnvær, sommer, sjokolade, hyggelig samvær med venner og familie, god mat, et smil fra en fremmed... Det er så mye! Kommer ikke på mer i farta. Det faktum at jeg er frisk og generelt at jeg tenker på hvor heldig jeg er som bor i Norge... og at jeg evner å sette ting i perspektiv hvis jeg har en dårlig dag
Wonders Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 og når samboeren gjør dette for meg, fordi han vet det betyr mye for meg... FRA; TIL; 3
Minya Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Mannen kom hjem med ny bassgitar i dag, gleden hans over den nye bassen gjorde meg veldig glad i dag ihvertfall. Ellers er det mye de små tingene. En kos her, et mjau der, lykken over å finne babybel-ost i kjøleskapet når jeg trodde det var tomt, gleden over at mannen klarer å få med alt på lista når jeg sender ham i butikken fordi jeg ikke rekker det selv. Sånne ting.
Samine89 Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 smilet, latteren, morsomme kommentarer og klemmer fra min sønn <3
Gjest Janus Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 I dag fant jeg lykken i en asparges! Det er bare å se seg rundt.
Gjest Janus Skrevet 5. juli 2012 #14 Skrevet 5. juli 2012 I dag fant jeg lykken i tre smilende egg i skiver på en seng av tomat, bacon og knekkebrød med et tynt lag smør. Det skader heller ikke at jeg har verdens fineste natur rundt meg akkurat nå, noe jeg ikke har visst hvor mye jeg har savnet før jeg kom hjem for noen dager siden. Og så gjør navnet Sophia meg lykkelig. Eller Sofie. Helt seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå