AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg klarte å trykke buy now på en ting jeg skal ha på e-bay. Nå står det Thank you, you just bought this item. Please pay for your item now. Men jeg aner jo ikke hvor jeg skal få betalt! Har paypal, men hvor skal jeg liksom sende de pengene da??
Gjest badeand1 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Går automatisk hvis du trykker "proceed with paypal" elns.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Går automatisk hvis du trykker "proceed with paypal" elns. Skal jeg da velge paypal og så bruke kortet mitt på paypal kontoen for å sende?
Gjest badeand1 Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Skal jeg da velge paypal og så bruke kortet mitt på paypal kontoen for å sende? For å sende? For å betale mener du? Jepp, hvis du har lagt inn kortet ditt på paypal, eller overført penger til paypal via kortet ditt.
Ixnay Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Når du velger betal med paypal så blir du automatisk oversendt til paypal hvor du logger inn og bekrefter transaksjonen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Skal du ha den tingen, eller skal du ikke ha den?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Samme AB som over, jeg hadde oppdatert, så jeg så ikke noen andre hadde svart, sorry!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Tusen takk. Fikk helt panikk og klikka som en gal rundt overalt. Men tror jeg fikk det til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå