jea Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Vi ordner med bryllupet vårt selv..Men har inntrykk att mange har bryllupskordinatore til å ordne den store dagen for seg.. Hvis ja hvilke??
9na Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Vi har både tid og lyst til å planlegge bryllupet vårt selv, så vi har ingen koordinator.
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 vi har bryllupskoordinator! bruker BC til alt utenom morgengavene!
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 nina:vi planlegger alt selv vi også da!!!! bc bare gjør det vi planlegger,og finner frem for oss,bidrar kun der vi ønsker det!!
Jens Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Selfølgelig bruker vi ingen bryllupskoordinator!! :o
Alida Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 Bruker ikke bryllupskoordinator, men heldivis er forloveren min verdens beste "weddingplanner"- hun lager innbydelser, bordkort, menyer og kirkeprogram for oss, og gir meg ellers mange gode råd
April Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 Kunne på mange måter tenkt meg bryllupskoordinator, men samtidig synes jeg det er greit å styre med alt også! Så ja, vi ordner alt selv! Men vi får god hjelp av familie og venner til forskjellige ting..
prinsipessa Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 Vi bruker heller ikke en bryllupskoordinator. Jeg vil ha full kontroll selv og gjøre alt selv. Dessuten så bruker jeg disse sidene og det er nesten en koordinator i seg selv!!! Får masse tips her fra dere jenter!!
Gjest Madley Skrevet 4. februar 2004 #10 Skrevet 4. februar 2004 Hadde jeg hatt økonomi til det, så skulle jeg helt klart brukt en koordinator. Synes mye av det vi driver med er koselig, men jeg blir fort stressa og da forsvinner kosen fort. Så skulle gjerne hatt en "J Lo" som fikset for meg!
zmurfette Skrevet 4. februar 2004 #11 Skrevet 4. februar 2004 Ingen bryllupskoordinator på oss heller, selv om jeg av og til nesten skulle ønske vi hadde en, for det er ikke lett å få tid til noe annet enn jobb og bryllupsplanlegging for tiden... Klart det er moro, men føler at jobben lider litt ved at jeg f.eks. bruker mye tid her inne i arbeidtiden... Nå hadde jeg kanskje gjort det selv om vi hadde hatt en bryllupskoordinator da, men...
Augustbrud02 Skrevet 4. februar 2004 #12 Skrevet 4. februar 2004 Vi ordnet alt på egenhånd, men nå elsker også jeg å planlegge og ordne også. Trengte heller ingen koordinator!
Tari Skrevet 4. februar 2004 #13 Skrevet 4. februar 2004 Bryllupskoordinator nei! Det hadde jo vært å ta fra meg hele gleden. Dette er jo gøy
-ida- Skrevet 4. februar 2004 #14 Skrevet 4. februar 2004 Her gjør vi det selv, med god hjelp fra venner og bekjente.
Gjest Myumi Skrevet 4. februar 2004 #15 Skrevet 4. februar 2004 Selfølgelig bruker vi ingen bryllupskoordinator!! :o Du bør være forsiktig med å himle med øynene for det blir mer og mer vanlig å benytte seg av slike tjenester også her i landet.
nessi Skrevet 4. februar 2004 #16 Skrevet 4. februar 2004 Vi ordner alt selv, med hjelp fra familie og venner.
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 #18 Skrevet 4. februar 2004 Vi ordner alt selv! Noen ganger skulle jeg ønsket meg en bryllupskoordinator, men det er for det meste gøy å planlegge bryllup!
Gjest MrsL Skrevet 4. februar 2004 #19 Skrevet 4. februar 2004 Vi ordner alt selv. Og ville jeg hatt hjelp har jeg dratt inn mine svigerforeldre, foreldre og venner mere i gjøremålene i stedet.
Gjest Tabby Skrevet 4. februar 2004 #20 Skrevet 4. februar 2004 Vi (les jeg) gjør det meste selv, min sambo er med og tar avgjørelser, men jeg gjør det praktiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå