Gjest showhoe Skrevet 5. juni 2012 #1 Del Skrevet 5. juni 2012 Elsker serier og har sett det meste! Elsker alt før 1970 (altså det handler om før i tiden) må være lagd nylig. Liker ikke alien. Men ellers eventyr og fantasy Kan også handle om nå altså... Går det på norsktv har jeg sikkert sett det... Eller så er er det ikke vært å se. Lurer på tv-serier som jeg ikke kjenner til Hva er deres favorittserier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 5. juni 2012 #2 Del Skrevet 5. juni 2012 Game of Thrones? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest showhoe Skrevet 6. juni 2012 #3 Del Skrevet 6. juni 2012 Game of Thrones? selvfølgelig sett :D elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggie78 Skrevet 6. juni 2012 #4 Del Skrevet 6. juni 2012 Happy endings! Kjempebra komedie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakunamatata Skrevet 6. juni 2012 #5 Del Skrevet 6. juni 2012 Once upon a time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Del Skrevet 6. juni 2012 Carpoolers og shameless. Ler meg skakk av de seriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. juni 2012 #7 Del Skrevet 9. juni 2012 Spooks er en fantastisk serie. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 9. juni 2012 #8 Del Skrevet 9. juni 2012 Homeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Del Skrevet 10. juni 2012 The Real L Word. Det er en realityserie da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 10. juni 2012 #10 Del Skrevet 10. juni 2012 Vet ikke om noen av disse faller direkte inn i katogorien over hva du ønsker ut av en serie,men noen av mine favoritter er iallefall: Girls Nurse Jackie The big C Modern Family House of lies The Middle Suburgatory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 10. juni 2012 #11 Del Skrevet 10. juni 2012 Series jeg synes er ålreite: - Game of Thrones. - Glee. - Smash. - Sex og singelliv. - Cougar Town. - My Name is Earl. - Once Upon a Time. - How I Met Your Mother. - Downtown Abbey. - True Blood. - Vampire Diaries. - Buffy the Vampire Slayer. - Greys Anatomy. Series jeg har hørt skal være bra, men ikke har sett på: - Weeds. - Xfiles. - Hart of Dixie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. juni 2012 #12 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Kjempefersk serie som er verdt å se på (i tillegg til de over): Contiuum. Glemte å skrive disse. Noen er ferdig, noen har såvidt begynt, noen er nevt, men du finner nok noe du liker blant disse: Alphas, Bones, Castle, Continuum, CSI, CSI: NY, Doctor Who, Downton Abbey, Eureka, Fringe, Game of Thrones, Haven, Merlin, MythBusters, NCIS, NCIS: Los Angeles, Once Upon a Time, Perception, Person of Interest, QI, Royal Pains, Sherlock, Smash, Suits, Terra Nova, The Big Bang Theory, The Finder, The Hour, The Mentalist, The Newsroom, Time Team, Torchwood: Miracle Day, Touch, Two and a Half Men, Warehouse 13 Endret 10. juni 2012 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #13 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, Continuum er en veldig bra, ny serie! Jeg liker også Girls (HBO) L.A. Complex Nurse Jackie Mad Men True Blood Breaking Bad Dexter Six Feet Under The Sopranos The Wire Buffy the Vampire Slayer Angel Doctor Who Torchwood Downton Abbey Rome Sherlock Being Human UK The Vampire Diaries Homeland Supernatural Fringe Alias Misfits Deadwood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #14 Del Skrevet 11. juni 2012 Glemte å nevne Lost Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 11. juni 2012 #15 Del Skrevet 11. juni 2012 En del gode nevnt allerede - men Oz er helt fabelaktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #16 Del Skrevet 12. juni 2012 Twin Peaks er sannsynligvis den beste serien jeg har sett. Skulle ønske jeg kunne se den igjen for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå