AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er ny i gamet. Ønsker forslag til hvilke apps jeg bør laste ned! Skriv også hva det er for noe
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Her er mine favoritter. * Spotify - musikk * Facebook - nettsamfunn * Trafikanten - kollektivtrafikk Oslo og Akershus * Dropbox - Nettbasert lagring * Yr.no - værmelding * Viber - ring gratis * Mobilbank - navnet sier sitt * Narvesen - Klippekort og tilbud hos Narvesen * NSB - sjekk togtider og bestill togbillett * Shazam - gjennkjenner musikk som spilles av
Lykkelise Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Må og må.. Her en knippe av de jeg har: -spotify - musikk -bank -Facebook -Facebook messenger - NSB - kjøpe billett, se togtider -QR scanner - Scan pages (app som tar bilde av det du vil scanne, og lagrer som pdf fil så du kan sende på mail) -Radio Norge - Radio på iphonen - iphone secrets (app med tips om iphone) - Matvareinfo Av spill har jeg: -Rumble -wordfeud -mindfeud - bookworm -angry birds Og en rekke barneSpill. Vet ikke om barnespill er relevant?
Gjest nemorosa Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 7-eleven :D masse bra tilbud og bursdagsgave
Gjest BM2 Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er ny i gamet. Ønsker forslag til hvilke apps jeg bør laste ned! Skriv også hva det er for noe Ingen! Ditt utgangspunkt er, og skal være, ingen! Motvillig skal du velge ut en håndfull apper som gjør hverdagen enklere for deg. Jo mer rask du installerer, jo mindre battterlivetid får du og jo mer treg og ustabil vil telefonen bli. Dette gjelder enten du velger iOS eller Android baserte telefoner. Reklameapper fra ymse kjeder og butikker skal du styre så til helvete langt unna at du eller appen seriøst bør vurdere å flytte til en annen planet.
Evighet Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Mine favoritter pr. dags dato er: Spotify - Brukes hver eneste dag til å høre på musikk Facebook Instagram - Veldig populært for tiden. Folk poster bilder av hverdagen sin. Dersom du følger en person, får du opp denne personens bilder på "Home"-siden. Altibox - Grei dersom du har altibox hjemme. Gir meg oversikt over hva som er på TV, samt mulighet til å sette program på opptak. MusicID - Dersom jeg lurer på hvilken sang som spilles på radioen, tar jeg opp deler sangen med denne appen. Den forteller meg da hvilken sang det er, og hvem det er som synger. RunKeeper - Grei å ha når du er ute og går/løper. Forteller hvor langt du har gått, hvilken fart du holder og lagrer turene dine. Gir deg mulighet til å sammenligne tidene dine. VG - Nyheter Spill: Yaniv - Kortspill Sudoku Rummikub - Favoritten for tiden! Bag it! Rumble Dersom du har planer om å henge deg på denne fotobølgen, finnes det utrolig mange apper for å redigere bildene. Bl.a. BeFunkyFx, BlurFx, Pic Jointer, Labelbox, Camera+, Pixlr osv. Jeg har ikke prøvd disse selv, så jeg kan ikke si stort om dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå