Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt grafisk design på Westerdals, kom videre på intervju men fikk ikke skoleplass. Ble veldig, veldig skuffet og aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Har også søkt på NKF og fikk skoleplass, men er veldig usikker på om jeg vil gå der. Hørt så mye dårlig om skolen og det koster 42000 kr per semester!

Flere som ikke kom inn på Westerdals? Hva er deres planer? Kommer dere til å søke der igjen til neste år?

AnonymBruker
Skrevet

Synd å høre, men ikke ta det så tungt. Bare de beste kommer inn på Westerdals, og du trenger nok bare mer erfaring for å komme inn. Westerdals er ikke et sted for å lære grafisk design - det er et sted hvor de som allerede er flinke kan bli bedre og knytte kontakter.

Alle kommer inn på Norges Kreative Fagskole. Mange går ut derfra uten å ha blitt flinke nok til å komme inn på Westerdals. Det sier sitt.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Det finnes så ufattelig mye dårlige fagskoler der ute. jeg har sløst bort to og et halvt år på en av dem...!! Det er dyrt, umotiverte lærere og dårlig kvalitet på undervisningen. Jeg gikk ikke på nkf, men en annen privat i nærheten. jeg kjenner derimot ei som gikk på nkf i fjor. Og ho har jammen meg ikke mye bra å si om skolen! De er veldig flinke til å markedsføre seg, men det betyr ikke at de leverer! Jeg foreslår at du oppgir konkret skole og linjke for å sjekke opp med andre som har gått der. Det angrer jeg på at jeg ikke gjorde. For det er ufattelig store summer man skal ut med!

Endret av bambyb82
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...