rotekopp1989 Skrevet 5. juni 2012 #1 Del Skrevet 5. juni 2012 Heisann! Har langt, helt rett og veldig glatt hår (luksusproblem, jada..), men skulle gjerne fått litt mer tekstur i håret. Har bl.a. prøvd saltvannsspray ettersom jeg vet om flere som har fått dette til å virke, men det funker ikke på mitt hår. Bruker ikke rettetang el.l. og har min naturlige hårfarge (mørk brunt). Ønsker mer volum (håret blir fort flatt, med mindre jeg bruker et TONN med hårspray eller volumpudder) og at frisyrene mine skal holde lenger enn 5 minutter.. Noen som har noen tips til produkter eller lignende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 5. juni 2012 #2 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hatt samme problem. Hvis du ber frisøren din "klippe opp" frisyren din litt så blir ikke håret så tungt. Det har hjulpet meg når jeg har hatt langt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 5. juni 2012 #3 Del Skrevet 5. juni 2012 Har det sånn jeg også, like glatt igjen etter timevis med styling:( Men har dessverre ikke annet råd enn å bruke skikkelig volumshampo/balsam og den stylingen du allerede bruker. Denne gjør håret mitt litt klissete slik at det ikke er så glatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Takk for svar, Snøfnugg88! Har prøvd det også, uten at det egentlig hjalp så fryktelig masse... :/ Challenger: det hørtes akkurat ut som meg! Kan ordne og ordne på håret, og så er det det samme som alltid med en gang jeg går ut døren...argh! Men skal prøve den saken du linket! Endret 5. juni 2012 av rotekopp1989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 5. juni 2012 #5 Del Skrevet 5. juni 2012 Det hadde jeg også før, men så begynte jeg å klippe opp håret. Det hjalp massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juni 2012 mitt hår er dessverre sånn uansett.. Har prøvd å klippe det opp, men det hjalp ikke noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. juni 2012 #7 Del Skrevet 5. juni 2012 Mitt er også veldig glatt. For meg hjelper det å ta litt tørrsjampo i lengdene hvis jeg skal sette det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. juni 2012 #8 Del Skrevet 5. juni 2012 Oppklipping gjør håret mitt tynt og like glatt. Utover det har jeg ingen tips dessverre, får håpe på noe her :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. juni 2012 #9 Del Skrevet 6. juni 2012 Saltvatnspray, tupering, volumpudder. Eller gje opp, klipp deg kort og bruk voks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Del Skrevet 6. juni 2012 Håret mitt ble mye "seigere" og fikk mye mer volum og struktur etter at jeg begynte med balsammetoden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 6. juni 2012 #11 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva med og ta en volum permanent? Kan faktisk lønne seg og "herpe" håret litt om det er SÅ glatt at ALT detter ut. Oppklipping vil og seff hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juni 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1339016133' post='11091977] Hva med og ta en volum permanent? Kan faktisk lønne seg og "herpe" håret litt om det er SÅ glatt at ALT detter ut. Oppklipping vil og seff hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 6. juni 2012 #13 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for svar! Igjen, oppklipping har ikke funket på mitt hår de gangene jeg har prøvd - dessverre! Men kanskje jeg skal ta en volumpermanent ja! Ja, håret er SÅ glatt! Er skikkelig irriterende.. den eneste gangen det er bra, er "dagen derpå-hår". Må ha MYE hårspray i håret for at det i det minste skal holde seg gjennom et vorspiel, og hvis jeg grer håret ut dagen etterpå er håret faktisk akkurat sånn jeg vil ha det.. Har prøvd å gjøre det samme sånn i hverdagen også, dvs. ta mye hårspray i kvelden før og så gre det ut om morgenen, men da virker det ikke.. :/ Du får prøv en volumpermanent da Kansje det funker bra i tillegg til oppklipping Selv om det ikke funket på pinnestritt hår, kan det funke på lette bølger. Spør frisøren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #14 Del Skrevet 6. juni 2012 Det som vil funke best er nok rett og slett å gjøre håret mer slitt! Farg/strip det, bruk føner og varmetenger ol., når det er mer slitt blir det automatisk mindre glatt. Håret mitt ble tusen ganger enklere å style etter at det ble litt slitt... men det er vel kanskje ikke en metode frisører ville anbefalt, hehe Et annet tips jeg bruker når håret mitt er for glatt er å droppe balsamen. Bruker det kun en sjelden gang, for litt ekstra treatment. Til vanlig trengs det ikke. Så sprayer jeg i en god del Redkens Wool Shake (nesten som en ekstra sterk saltvannspray). Hårpudder, volumtang, krølltang og tupering er også gode venner av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Del Skrevet 6. juni 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1339016133' post='11091977] Hva med og ta en volum permanent? Kan faktisk lønne seg og "herpe" håret litt om det er SÅ glatt at ALT detter ut. Oppklipping vil og seff hjelpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 8. juni 2012 #16 Del Skrevet 8. juni 2012 Kjempegode råd Tja, om INGEN styling funker, ser jeg gjerne at DU kommer med noen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa-Marie Skrevet 9. juni 2012 #17 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg tok full permanent jeg for å ødelegge håret litt. Det hjalp mye, men nå ser det ut til at jeg må gjøre det en gang til for nå er det blitt glatt igjen. Er 4mnd siden jeg tok det og har bølger igjen, men det er sikkert for at jeg ba frisøren bruke de største spolene de hadde (ville ikke ha saueull). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. juni 2012 #18 Del Skrevet 10. juni 2012 Teksturshampoo, saltvannspray og oppklipp vil nok hjelpe litt på glatt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juni 2012 #19 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg måtte ta permanent/stripe håret mitt for å få volume. Jeg har helt likt hår som deg - helt glatt og helt rett. Uansett hvor mye jeg pøser på med produkter er håret bare "Hæ? Volume? Hva er det fornoe?" Jeg stripte håret mitt til konfirmasjonen min for noen år siden kun fordi jeg ville endre farge - men fant fort ut at det også ga meg volume! Jeg har egentlig veldig tykt hår, men pga. teksturen ser det helt flatt ut, og da jeg våknet dagen etter stripingen hadde jeg så vollumøst hår at jeg faktisk måtte greie det ned litt. Da jeg kom på skolen reagerte folk med "... ", så det ga en stor forandring. Husker at jeg likte håret mitt svært godt i den perioden... Permanent funket også, men siden det nå har begynt å vokse ut har jeg krøller i lengdene og er helt flat på toppen. Yesda... Ser helt idiotisk ut. Må bare advare deg om at du må ofre den lukseriøse og myke følelsen håret har nå om du behandler det litt hardt med noen av de metodene, men det er ikke så vanskelig å ordne på så lenge man kurer og klipper vekk slitte tupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshiny Skrevet 10. juni 2012 #20 Del Skrevet 10. juni 2012 har du prøvd hårpudder? mitt hår er også vanligvis sånn, men hvis jeg tar hårpudder i to lag under håret på hver side, og tuperer der jeg har hatt i hårpudder, så funker det veldig bra, da får du litt fylde på håret:) børst ned og spray litt over håret:) Schwarzkopf osis dust it hårpudder:) litt vrient å vaske ut hvis du har mye i, men ikke noe problem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå