Gå til innhold

forskyve løpetid hos hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å utsette løpetiden til tisper? Eventuelt fremskynde?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte burde virkelig ikke ha hund!

• Liker 1
Skrevet

Enkelte burde virkelig ikke ha hund!

Og hva i alle dager mener du med det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva i alle dager mener du med det?

Det tenker jeg du skjønner selv.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Kan du kanskje forklare deg når du kommer med slike uttalelser?

Skrevet (endret)

en ting er å tukle med din egen naturlige rytme,noe annet å tukle med naturen ? Det AB mente?

Vet ikke om det er mulig faktisk.Men en telefon til en vetrinær burde svare på spørsmålet.

For min egen nyskjerrighet,hvorfor vil du utsette løpetid?? pga parring ?

Endret av Kårky
Skrevet

en ting er å tukle med din egen naturlige rytme,noe annet å tukle med naturen ? Det AB mente?

Vet ikke om det er mulig faktisk.Men en telefon til en vetrinær burde svare på spørsmålet.

For min egen nyskjerrighet,hvorfor vil du utsette løpetid?? pga parring ?

Ja kanskje det var det h*n mente. men syns det er unødvendig å utrykke seg på den måten uansett. Jeg får eventuelt ringe dyrlegen å høre.

Jeg er nødt til å reise bort da løpetiden ventes. Og da jeg har både hannhund og tispe blir det et stort problem å få noen til å passe dem da. dette er såklart noe jeg ikke ville gjort om det ikke var nødvendig, og kan jeg finne en annen løsning gjør jeg det. Men syns man skal kunne spøre om noe uten å få slengt at "noen ikke bør ha hund". Leit at det skal være slik når man prøver å søke råd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja kanskje det var det h*n mente. men syns det er unødvendig å utrykke seg på den måten uansett. Jeg får eventuelt ringe dyrlegen å høre.

Jeg er nødt til å reise bort da løpetiden ventes. Og da jeg har både hannhund og tispe blir det et stort problem å få noen til å passe dem da. dette er såklart noe jeg ikke ville gjort om det ikke var nødvendig, og kan jeg finne en annen løsning gjør jeg det. Men syns man skal kunne spøre om noe uten å få slengt at "noen ikke bør ha hund". Leit at det skal være slik når man prøver å søke råd

Dette burde du ha tenkt på før du skaffet deg både hannhund og tispe.

• Liker 1
Skrevet

Dette burde du ha tenkt på før du skaffet deg både hannhund og tispe.

Syns det er veldig synd å kun få slike svar når dere ikke aner hvilke omstendigheter det er rundt dette

• Liker 2
Skrevet

Det er vel enklere å sprøyte eller chippe hannhunden, hvis du ikke skal reise ganske raskt...

Skrevet

chippe? Det hjelper da ikke mot noe.Eller mente du noe annet ?

Skrevet

chippe? Det hjelper da ikke mot noe.Eller mente du noe annet ?

Det finnes en chip med hormoner som gjør hannhunder kjemisk sterile.....

Skrevet

ah kjemisk kastering. Har ikke hørt noen bruke chippe som forkortelse for kjemisk før.

Skrevet

ah kjemisk kastering. Har ikke hørt noen bruke chippe som forkortelse for kjemisk før.

Dette er en chip som legges inn under huden, og ikke en sprøyte, derfor skiller jeg mellom begrepene.

Har hørt mest om chipping fra bekjente i Sverige.

Vanlig sprøyte er nok mest kjent og mest brukt i Norge, men det finnes altså andre måter...

Vanlig sprøyte varer i 3 måneder, mens chip'en varer i 6 måneder.

Skrevet

Er egentlig mest enig med AnonymBruker her, men som svar på spørsmålet, ja det skal gå an, p-piller til katt der står det i pakningsvedlegget at de kan brukes til kortvarig utsettelse av løpetid hos hund.

Skrevet

De har p-sprøyte for hund,holder løpetiden unna:) Veldig praktisk når man har en hunn og en hann hund. mamma og pappa bruker det på hohunden, hver 3 måned dermed slipper vi uling og masse styr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...