Gå til innhold

KJøreplan middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lagd en kjøreplan for middagen. Hvor lang tid dere har til hver rett, rydding og hvilke taler når osv? Hvor lang tid beregner dere for eksempel til hver tale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har max 10min pr tale..Men dette r det toatsmasteren som tar seg av

Skrevet

Har ikke kommet så langt enda, men vi kommer nok til å lage en sammen med toastmaster når det nærmer seg. Vi gir beskjed om at talene ikke får overstige fem minutter.

Skrevet

Det er toastmaster her også som skal kjøre det, og jeg vil ikke ha lange taler som tar for seg hele min eller min kjæres barndom så talene skal være mellon 5-10 min max.... Har selv servert i noen bryllup og det er vanlig at toastmaster gir beskjed til de som serverer at de kan rydde, begynne på hovedrett osv... Det går ann å servere drikke litt diskre selv om noen holder en tale..

Skrevet

Dette er mat for toastmaster tenker jeg, har egentlig ikke tenkt på dette, men jeg vil bare hygge meg den dagen. Andre får holde styr på klokken og lage avtaler seg imellom.

Skrevet

Helledussen, gruer meg til å begynne å planlegge dette. Er så vanskelig å vite. Denne tråden skal jeg følge med i og kom gjerne med noen gode råd på hvorfor og hvordan.

Jeg har ingen taler fra min far ei heller fra svigers.......tror jeg da. Hvem starter med talene og når i løpet av middagen?

*kjempeforvirret*

Skrevet

Joda, toastmaster skal da ha kontrollen på dagen (og før det også forsåvidt). Men for å planlegge litt videre trenger vi vite ca hvor lang tid middagen tar. Det var ikke så lett å finne ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...