AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Har regelmessige 28 dagers sykluser, og hadde ubeskyttet samleie natt til dag 11 i syklus. Da er det vel usannsynlig at jeg kan ha blitt gravid? Det var egentlig ikke planlagt å starte prøvingen før neste måned, fordi jeg skal i et 30-års lag der det blir vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke drikker alkohol... Denne festen er 1 uke før forventet mens, er det mulig å få positiv graviditetstest så lenge før?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 hvorfor henge deg opp i sannsynlighet? Ingen her kan fortelle deg noe sikkert. Enten blir du gravid eller ikke, og vi vet ikke hvordan syklusen din er. Har du hatt ubeskyttet sex rundt eggløsningstid (som også heller ikke fast for alle) så kan du være gravid. Det kan også være du ikke er gravid.
Sugar&Spice Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hvis du skal i en fest, tror du kanskje er gravid og vil unngå alkohol: si du går på antibiotika for urinveisinfeksjon eller skjult lungebetennelse ellerno Funker fjell. Eller si du kjører. Et eller annet, mange fine unnskyldninger
Frua Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Det enkleste er vel bare å la være å drikke alkohol for å være på den sikre siden?
Athene Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Helt grovt, 10-25%. Du var sannsynligvis i din fruktbare periode i det du hadde sex, dersom man tar utgangspunkt i en snittsyklus. Har man ubeskyttet sex bør man ikke drikke alkohol i lutefasen. Det er i alle fall min personlige mening, basert på hva jeg har lest om risiko og konsekvenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå