Gå til innhold

Finner ikke ut av pulsklokken min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har tips her! Jeg får ikke til å lese av pulsen min med pulsbelte. Jeg har festet det rett under brystene, tett og jeg har fuktet elektrodene. Skjønner ikke hva mer som skal til liksom?

Jeg har fått til det meste ellers, lagt inn diverse treningsøkter på intervalltrening, maxpuls og de ulike nivåene mine. Men ikke faen om jeg får opp pulsen!

Noen som kan hjelpe meg? :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du noe melding i displayet når den prøver å finne pulsen? Jeg har av og til fått "Check heart rate transmitter". Da har det enten vært noe feil med klokken eller jeg må feste den strammere rundt brystet og prøve på nytt.

Du har registrert treningsøkter, men ikke fått opp pulsen? Skjønner ikke helt det, for den gir jo fra seg lyd hvis den ikke finner pulsen, og da registrerer den vel heller ikke noe annet enn tid på treningsøktene ...

Skrevet

det kommer opp et lite hjerte på klokken, noe som vistnok skal bety at den har kontakt med måleren, men registrerer ikke pulsen min :(

• Liker 1
Skrevet

det kommer opp et lite hjerte på klokken, noe som vistnok skal bety at den har kontakt med måleren, men registrerer ikke pulsen min :(

Så du ser hjertet i skalaen for de tre sonene, men ikke noe tall for pulsen? Tror nok jeg ville tatt en telefon til Polar og spurt hva dette kan skyldes, det kan være noe feil med klokken/måleren. Står ikke noe om feilsøking/problemer i bruksanvisningen?

Skrevet

Det står bare hvordan jeg kan resette den om den låser seg... :( ikke polar, men Garmin :) kanskje jeg skal ta meg en telefon ja :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Det står bare hvordan jeg kan resette den om den låser seg... :( ikke polar, men Garmin :) kanskje jeg skal ta meg en telefon ja :sukk:

Haha, og her har jeg gitt deg råd som om du hadde Polar FT60! Leste litt fort der ja ... Sorry, det var bare godt ment! :)

Skrevet

hehe! var jo verdt et forsøk! ;) de er uansett ganske lik de klokkene ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...