AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Har mistet SIM-kortet. Er det bare å sende mail og be om å få tilsendt nytt da? Eller må jeg få nytt nummer?
Minya Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Har du Telenor går du inn på telenor.no på mobilsidene, der er det en link for Erstatt SIM. Hvis du blir bedt om bekreftelseskode som blir sendt til nummeret ditt når du skal logge deg inn der, ringer du i stedet kundeservice og ber om et nytt simkort. Mener NetCom har et lignende opplegg også, og jeg regner med at de andre mobilselskapene også har tilsvarende tjenester for sine kunder.
Namine Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Skal være mulig å bestille nytt simkort både fra hjemmsiden til operatøren (om du logger deg inn), og det er også mulig å bestille nytt i diverse elektrobutikker. Du får da samme nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå