-littleme- Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei! Jeg har akkurat klipt pannelugg, en rett en som ligner på Kate Hudson sin i Bride Wars. Håret mitt er fint og glatt og panneluggen skiller seg fort slik at man ser huden min igjennom den. Hvis jeg går tilbake og får klipt panneluggen på ny, men med MER hår, vil den da bli litt mer som Loreen sin, eller må jeg ganske enkelt ha tykkere hår for å få slik pannelugg? Takk for alle svar!
-Turtle Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Du kan prøve å få klipt en tykkere lugg ja. Men du kan også prøve å ha vann i luggen, og føne den. Det pleier å hjelpe når jeg har lugg iallefall : -)
Miah Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde lugg før, og første gangen frisøren klippet den tok hun med alt for lite hår i den. Ble tynn og ikke så fin, sikkert ca. sånn du snakker om? Jeg liker litt tykkelse på luggen, så neste gang jeg dro til frisøren sa jeg bare at hun skulle ta med mer hår i luggen. Ble fint og lignet veeeldig mye på Loreen sin! Du trenger ikke ha tykt hår for å få en tykk lugg, bare stikk innom frisøren din du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå