AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har AVG som virus program på datan. Oppgraderte denne i går da jeg synes datan går litt for tregt. Men nå kommer det til stadighet opp slike pop ups reklamer! Hvordan forhindrer jeg dette???? utrolig irriterende! Er grønn på data by the way..
Aveh Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Er det i nettleseren din at pop-ups dukker opp? Veldig rart om det skulle være i AVG-programmet, selv om det i gratisversjonen ligger en liten reklamefane nederst. Pop-ups i nettleseren har med innstillingene i selve nettleseren å gjøre. Så da blir evt spørsmålet hvilken nettleser du bruker?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 google chrome bruker jeg. det kommer jo opp reklame for at jeg har vunnet det ene og det andre...
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Få deg programmet som heter AdBlock. Det er gratis, og veldig enkelt å bruke. 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 https://chrome.google.com/webstore/search/adblock
Gjest Meridius Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Har Firefox+Adblock plus. Slepper å se reklame, slepper pop-ups, slipper også se reklamesnuttene på VG og Dagbladet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå