AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Noen som har tips til hvordan underholde enn 3 åring på ei 4 timers flyreise?? Nintendo ds kan det vere et sjakktrekk eller synst dere enn 3 åring er forliten til ds??
Gjest Annaires Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Vi fløy akkurat til new York (8t og 45min) med vår treåring. Hun så en del på DVD. Så anbefaller å ha med DVD-spiller, ellers så er jo bøker, aktivitetsbøker og tegnesaker noe som tar tid. Hun hadde også med seg dukken sin som hun lekte en del med. Vi spilte også yatzy og kort. Nå er jo deres flytur bare 3-4timer, så sa hadde jeg satset på DVD og og litt tegnesaker. Tror vår treåring er for liten for ds, men vet jo ikke, for hun har aldri prøvd. Endret 5. juni 2012 av Annaires 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Treåringen her ville blitt overlykkelig om han fikk spille på ipaden min i 4 timer
Gjest Adriane Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Vi fløy akkurat til new York (8t og 45min) med vår treåring. Hun så en del på DVD. Så anbefaller å ha med DVD-spiller, ellers så er jo bøker, aktivitetsbøker og tegnesaker noe som tar tid. Hun hadde også med seg dukken sin som hun lekte en del med. Vi spilte også yatzy og kort. Nå er jo deres flytur bare 3-4timer, så sa hadde jeg satset på DVD og og litt tegnesaker. Tror vår treåring er for liten for ds, men vet jo ikke, for hun har aldri prøvd. Gode tips! En smule OT, og jeg beklager det, men hvordan var det å være i New York med en 3-åring, og hvor lenge var dere? Gikk flyturene greit? (Kanskje jeg heller skulle sende deg en PM med disse spørsmålene?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå