AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Noen som har prøvd Jane Iredale sin mineralfoundation, elller foundation fra L.A minerals?? Er fortsatt på leting etter den perfekte foundation..
stinatina Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Har L.A minerals.. Den liker jeg veldig godt. Kanskje ikke den mest dekkende men er utrolig naturlig
Miah Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Må si at jeg også liker L.A. Minerals, uansett om jeg ikke har prøvd den så veldig mye (har ikke bestilt stor størrelse enda.) Bruker valley girl, og nei, den er ikke FULLdekkende, men slik jeg ser på det så er det ingenting i verden som kan dekke alle problemene mine uansett så det bryr jeg meg ikke om. Den holder veldig bra, og jeg blir ikke blank. Føler meg ikke "varm i maska" som jeg ofte gjorde etter en stund med andre mineralmerker (Everyday Minerals, Mineral Hygienics.) Du kan bestille prøvestørrelser fra L.A Minerals, så får du prøvd det ut først.
Lotta1 Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Noen som har prøvd Jane Iredale sin mineralfoundation, elller foundation fra L.A minerals?? Er fortsatt på leting etter den perfekte foundation.. Har prøvd begge og LA minerals er uten tvil den beste. Bruker valley girl. Påført med concealer børste på røde flekker dekker den veldig bra. Fikk det tipset i en annen tråd herinne.
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg har ikke prøvd LA mineralfoundation. Bare Jane Iredale sin og jeg er kjempefornøyd med den. Jeg har både pudder og flytende. Endret 5. juni 2012 av OPIgirl
christine22 Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke prøvd LA mineralfoundation. Bare Jane Iredale sin og jeg er kjempefornøyd med den. Jeg har både pudder og flytende. Er den veldig dekkende?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Tror nesten jeg må prøve L.A minerals da hvor mye er det i prøve str, og hvor mange påføringer holder dem til sånn ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå