Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 20 , singel ..

var på en fest i høst hvor jeg ble kjent med mange nye og snille mennesker, jeg har hatt sosialangst og problemer med å få venner, men i dette tilfellet gikk det bra :-)

på denne festen var det 2 jeg hadde kjent før og 10 ukjente, verten for kvelden er rett og slett den vakreste og morsomtste jenta jeg har vært borti, følte at hun og jeg kunne bli gode venner!

Prøve å få kontakt med hun i etterkant , hun var litt nølende men vi traff hverandre flere ganger igjennom fest osv.

på festen jeg var på hvor hun var vert , var også hennes beste guttevenn.

Han prøvde veninna mi og spleise meg med, etter min forståelse hadde han visst følelser for meg, men jeg tok det ikke.. fordi jeg er verdens treigeste til å tolke signaler fra gutter..

anyhow, nyttårsaften inviterte denne gutten meg over på fest hos seg, med 8 ukjente mennesker, jeg tenkte hvorfor ikke.. her var han litt innpåsliten og jeg har mistanker om at han fortalte vennene sine om at jeg og han var et par.

anyhow.. i det siste halvåret har jeg prøvd og invitere denne jenta med ut og på fest og gitt utallige mange forslag for å møtes og ta kaffe eller finne på noe, selv med andre jenter sånn at det blir en jentegjeng!

Hun har sagt at ja og sånn, men hun blir aldri med..

Jeg har blitt veldig nær venn med hennes venner og hun skal studere 1 år i utlandet til høst, for denne anledningen har hun planlagt avskjedsfest/bursdagsfest, jeg har blitt invitert i tillegg til 100 andre..

Jeg har veldig lyst til å dra men føler at hun rett og slett ikke liker meg, og at hun bare inviterte meg for at alle våre felles venner ikke skulle ha mistanke om noe..

tenker også at hun kanskje var sjalu pga at jeg tilbragte så mye tid med hennes bestevenn(gutt) og vi ble ganske close..

men jeg vet ikke helt.. lurer rett å slett om jeg skal gidde å dra på denne festen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen,

må legge til at hun sjeldent svarer når jeg skriver til henne..

Skrevet

Tror ikke hun hater deg når hun ikke har rukket å bli ordentlig kjent med deg.

Jeg tror en eller flere av disse mulighetene kan stemme:

1. Hun er eiesjuk på sin besteguttevenn.

2. Hun er forelsket i sin besteguttevenn, og ble derfor sjalu.

3. Hun syns ganske enkelt at kjemien med dere to ikke var helt der.

På festen har hun invitert over 100 andre sier du.. Kan ikke du dra å ha det gøy selv om dere ikke er så nære venner?

• Liker 1
Skrevet

Dra på festen. Men slutt å vær innpåsliten.

Kan hende hun syntes du er, selvom du kansje ikke er det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vil være venn med noen som ungår deg bare fordi du synes hun er pen? Jeg har sagt det før og sier det igjen - vennskap mellom kvinner er rett og slett dating. Ikke rart det er så mye drama i jenteklikkere. Ser jo ikke ut som dere finner sammen pga personlighet akkurat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts her

det er ikke pga at hun er pen, men jeg syns hun er veldig vakker!

hun virker som en flott person, med en fantastisk humor og personlighet!

av det lille jeg har sett av henne..

Jeg inviterte henne på innflytningsfest, hun sa hun tok en tur innom.. men hun kom ikke, skyldte på at hun skulle jobbe dagen etter..

selv om hun startet på jobb 15.00 og at hun jobber i butikk....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er forelsket i henne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud la nå hun få være i fred. Hun har vel nok venner og føler ikke at det er nødvendig med flere venninner, eller så føler vel hun kanskje at hun ikke har den beste kjemien med deg. Det behøver ikke å bety at det er deg det er noe i veien med eller at du ha gjort noe galt. Hun misliker deg helt sikkert ikke, men she's just not that into you.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her

du har nok rett, jeg drar ikke på festen..

Gjest showhoe
Skrevet

det er ikke pga at hun er pen, men jeg syns hun er veldig vakker!

Fikk ikke dette til å stemme, man javel =p

Skrevet

tipper hun ikke er interessert i å ha deg som venn og synest du er innpåsliten. Men dra på festen og ha det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...