Gå til innhold

Trenger hjelp til antrekk

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av HunterLady
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjolen falt best i smak for min del (nr 3).

Endret av SemperFi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle gutta kommer til å si kjolen. Ikke noe vits i å lure noe mer.

• Liker 3
Skrevet

Likte nr. 2, jeg. Men menn vil vel helst ha deg i kjolen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente da, men svarer likevel.

Synes den blå skjorta var veldig fin. Men jeg ville stappet skjorta litt tilfeldig oppi shortsen foran bare, ikke oppi hele veien. Evnt hatt en tight jeans i stedet :)

Skrevet

Jeg er jente, og mener absolutt kjolen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Den hvite skjorta, men jeans og belte i steden og ha skjorta oppi jeansen.

AnonymBruker
Skrevet

Syns antrekkene med shortsene gjorde at kroppen din ble veldig delt opp, noe jeg syns ser litt rart ut..

Så jeg sier gå for kjolen :)

Skrevet

Første eller siste var finest!

Skrevet

Kjolen!! Tror de andre kunne vært fine også hvis du droppet å ha shortsen så "stamt" og langt oppe + skoene.. men ville godt for kjolen tror jeg.

Skrevet (endret)

Jeg synes at antrekk nr. 2 var penest, likte veldig godt den blusen sammen med shortsen, men ville kanskje tenkt omvendt og heller brukt hudfargede strømpebukser sammen med shortsen, i tillegg ville jeg også brukt ballerina/ pumps i stedet for støvletter, en cardigan over om det blir litt kaldt og evt. noen armbånd. (ja, jeg er litt pirkete :fnise:)

Men så er vel kanskje mitt svar også helt uinteressant i denne settingen iom at jeg tross alt er kvinne, ikke mann. Uansett hva du velger så synes jeg du ser smashing ut og jeg er sikker på at alle de tre antrekkene funker på flørtern :jepp:

Endret av Fashionistaen
Gjest HunterLady
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger alle sammen :)

Jeg velger nok kjolen. Er den jeg i grunnen er mest komfortabel i! Shortsen går altfor langt opp, som noen her sier, og jeg prøvde å stappe skjortene mer tilfeldig inn, men det så ikke ut.

Men skal jeg bruke hudfargete strømper til kjolen eller svarte? Er jo bare onsdag imorgen, så er redd for å bli "for fin". Skal på nattklubb om det har noe å si. Ooooog, dette burde jeg egentlig vite selv, men ble plutselig så usikker på alt :gjeiper:

Skrevet

De hudfargede :)

Gjest Peaches
Skrevet

jeg er jente men jeg liker kjolen best:)

• Liker 1
Skrevet

Du hadde hatt sjans på meg i den kjolen der. Shortsen var bare rar

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg skal ut på byen imorgen, og sliter litt med å finne ut hva som ser best ut. Jeg skal meget sannsynlig på flørtern, så trenger å vite hva som er mest sexy/tiltrekkende. :)

Se bort fra de svarte tynnstrømpene. Jeg skal ikke bruke de, men sorte strømper som er tykkere. Kanskje 50/60 denier. Jeg gidder bare ikke prøve alle antrekkene på nytt, så derfor har jeg tynne strømper på disse bildene. :)

Blå skjorte + marineblå shorts

Hvit skjorte + marineblå shorts

svart kjole

Så hva mener dere? :)

Alt kler en så sexy dame da :gjeiper:

Skrevet

Jeg sier kjolen, med blanke strømpebukser og pumps til!

Skrevet (endret)

Kjolen + svart strømpebukse med høy denier! Smashing! Lykke til.

Endret av Chloe-
Gjest HunterLady
Skrevet

Takk for tips alle nye innlegg, men dette er litt gammelt nå! :)

Til opplysning så ble det kjolen, nude strmøpebukse og pumps. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...