AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hvor mange kcal må man spise om dagen for å gå ned i vekt uten å trene? Om man har ca 10 - 15 kg for mye? Er i vanlig bevegelse når det kommer til skole, jobb osv..
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Beskriv kostholdet ditt gjennom en vanlig dag? For å si det slik, hvis du vil slanke deg til å være slank, så er det kostholdet du må forandre. Det teller mest. Hvis du vil slanke deg og samtidig være fit og trent, så må du trene litt også, da blir det mer sånn 70% kosthold og 30% trening
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Beskriv kostholdet ditt gjennom en vanlig dag? For å si det slik, hvis du vil slanke deg til å være slank, så er det kostholdet du må forandre. Det teller mest. Hvis du vil slanke deg og samtidig være fit og trent, så må du trene litt også, da blir det mer sånn 70% kosthold og 30% trening Kostholdet mitt kan være veldig varierende, men prøver å holde meg på 1500 kcal om dagen. Har gått ned mellom 0,3 kg til 1,6 kg i løpet av perioden jeg har holdt på med å spise 1500 kcal hver dag. Men tenker det blir vanskligere når jeg går ned i vekt, at jeg må trappe ned et sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå