AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei, er på jakt etter en ny løpetights, og vil gjerne ha en i litt mer solid materiale enn den jeg har (en billigvariant). Vil gjerne ha en med litt solid stoff, føler hver eneste litt grop syns gjennom den jeg har, så stresser litt for mye med å dekke til rumpen selv når jeg løper... Capri eller lang er det samme, og det er ikke så farlig om den er litt varm, da jeg fort blir kald på lårene selv i bevegelse. NB: Må ha nøkkellomme og en eller annen form for snøring i livet - sæggetights, nei takk
Gjest Nanne70 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Kan du ikke kjøpe deg sånn anti-shake tights? Skal vissnok holde alt på plass og gi deg flott rumpe i tillegg
Mae Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Anbefaler tightsen fra Röhnisch! Holder absolutt det den lover og er veldig behagelig på.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg synes ikke rönisch leverer bra nok. Neste gang skal jeg bruke pengene på tights som 2XU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå