AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Ble litt sen frokost i dag, men aner ikke hvor mange kcal det er i dette. Er grovt rundstykke (frossent, men stekt i ovnen) (175 kcal + nøkkelhulsmerket) 2 egg En stor håndfull råkostsalat 1/3 boks med cottage cheese Noen ideer om dette er sunt? Går ikke på lavkarbo, men prøver å holde meg på 1500 kcal om dagen.
Gjest Solsmil Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 tja... det kommer litt ann på hva du spiser resten av dagen. Sunt er det utvilsomt, men hvis du skal holde deg på 1500 kcal om dagen, så blir det jo en del kalorier bare til frokost. Selv om det riktignok er en sen frokost. Selv prøver jeg også å ligge rundt 1500 kcal, og jeg foretrekker å spise mindre kalorier og heller flere måltider. Men hvis denne frokosten holder deg mett lenge, så vil jeg si det er en veldig bra frokost.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 tja... det kommer litt ann på hva du spiser resten av dagen. Sunt er det utvilsomt, men hvis du skal holde deg på 1500 kcal om dagen, så blir det jo en del kalorier bare til frokost. Selv om det riktignok er en sen frokost. Selv prøver jeg også å ligge rundt 1500 kcal, og jeg foretrekker å spise mindre kalorier og heller flere måltider. Men hvis denne frokosten holder deg mett lenge, så vil jeg si det er en veldig bra frokost. Takk for svar. Kommer ikke til å spise mer før middag i 4-5 tiden. Deretter er det jobb, som jeg ikke spiser noe. Så blir det vel et lite måltid, eller noe når jeg er hjemme i 00:00 tiden. Prøver alltid å legge opp til å spise mye på begynnelsen av dagen når jeg jobber sent, siden jeg ikke spiser noe der.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Definitivt sunt, men prøv å få i deg noe grønt til hvert måltid! Jeg har blitt dilla på squash, skjær i tynne staver og dip i kesam/cottage chees-en. Inneholder latterlig få kalorier og fyller magesekken Kjør på med gulrot og selleri og paprika også. Jo mere grønt du får i deg, jo bedre. Jeg har ca 200 gram grønt til hvert måltid (inkludert mellommåltider) og det hjelper meg å holde størrelsen på måltide oppe, samtidig som kaloriene holdes nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå