Rararara Skrevet 5. juni 2012 #1 Del Skrevet 5. juni 2012 4åringen min kom hjem med en 2 cm lang rift i den splitter nye reimatec-dressen sin. Hvordan reparere dette på best mulig måte? Bør jeg bruke lapp eller bør jeg bare sy kantene sammen? (Hva da med vanntettheten?) Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Del Skrevet 5. juni 2012 Du får kjøpt lappesett til klær i sportsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2012 Du får kjøpt lappesett til klær i sportsbutikker. Takk. Har allerede kjøpt lappesett til regntøyet på sportsbutikk, men så ikke til andre tekstiler. Det skal jeg se etter om Er vel bare å venne seg til å lappe klær med aktive barn i utebarnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 5. juni 2012 #4 Del Skrevet 5. juni 2012 IKKE SY, da ødelegger du den bare mer. Hør i butkken der du kjøpte den(eller i en sportsbutikk) om de har lappesett. Som oftest har de noe som heter Tear Aid. Dette er en kraftig tape som du bare setter over riften. Gjort riktig, skal den sitte veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2012 IKKE SY, da ødelegger du den bare mer. Hør i butkken der du kjøpte den(eller i en sportsbutikk) om de har lappesett. Som oftest har de noe som heter Tear Aid. Dette er en kraftig tape som du bare setter over riften. Gjort riktig, skal den sitte veldig godt. Oj, tusen takk Det hørtes jo enkelt ut også, og det liker jeg godt!! Null sying høres heeelt ok ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tone Skrevet 6. juni 2012 #6 Del Skrevet 6. juni 2012 4åringen min kom hjem med en 2 cm lang rift i den splitter nye reimatec-dressen sin. Hvordan reparere dette på best mulig måte? Bør jeg bruke lapp eller bør jeg bare sy kantene sammen? (Hva da med vanntettheten?) Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Del Skrevet 6. juni 2012 Om det er i sømmen er det jo reklamasjon. Er litt usikker på om det er det når det bare er en rift i den, du kan gå inn i butikken å høre med de. Reima tec skal jo være ganske slitesterke, så de skal tåle en støyt! Ta med kvittering inn i butikken du kjøpte den på, og fortell dem om riften og at dressen er ny, og hva du/eller de kan gjøre med det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 10. juni 2012 Om det er i sømmen er det jo reklamasjon. Er litt usikker på om det er det når det bare er en rift i den, du kan gå inn i butikken å høre med de. Reima tec skal jo være ganske slitesterke, så de skal tåle en støyt! Ta med kvittering inn i butikken du kjøpte den på, og fortell dem om riften og at dressen er ny, og hva du/eller de kan gjøre med det! :-) Det var nok ikke i sømmen nei. Jenta mi går i utebarnehage og det går hardt utover klær, så dette er nok ingen reklamasjonssak. Hun har vel hektet seg fast i en kvist eller noe. Hun er jo høyt og lavt hele tiden, så kan ikke forvente at klærne skal tåle alle påkjenningene selv om de er aldri så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvis det hadde vært en større rift så hadde jeg sydd forsiktig sammen slik at tøyet ble liggende kant i kant før jeg teipet. Hvis mulig hadde jeg teipet både på innsiden og utsiden, bare pass på at alt ligger helt flatt og kant i kant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kylie Skrevet 12. juni 2012 #10 Del Skrevet 12. juni 2012 Det var nok ikke i sømmen nei. Jenta mi går i utebarnehage og det går hardt utover klær, så dette er nok ingen reklamasjonssak. Hun har vel hektet seg fast i en kvist eller noe. Hun er jo høyt og lavt hele tiden, så kan ikke forvente at klærne skal tåle alle påkjenningene selv om de er aldri så dyre Takk Gud for at det fortsatt finnes mennesker som deg! Jeg jobber i en butikk hvor vi selger barneklær, ikke spesielt dyre engang - vi selger også parkdresser, men til en langt lavere pris enn Reimatec dresser. Stadig vekk har vi foreldre innom som kommer for å reklamere på dresser som har fått rift i stoffet. Selv om det bare er en bitteliten rift. Jeg prøver å forklare at dette er ingen reklamasjon - det er ikke noe galt med dressen - dressen er ikke en ridderrustning som tåler ALT altså, den er laget av stoff (selv om det er slitesterkt) og tåler ikke ALT! Barn er ofte høyt og lavt, henger seg fast her og der osv. og dermed får klær og parkdresser rifter.. fatter ikke at såå mange foreldre ikke innser dette, og krever pengene tilbake bare det er en liten rift som så vidt syntes og det er ikke snakk om at de skal reparere dette (ikke engang hvis jeg tilbyr prosentavslag i prisen). De SKAL ha ny eller pengene tilbake. Snakk om bruk og kast samfunn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå