Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er igang med IVF, og er hjemme fra jobb i dag. Jeg har vondt i hode, er kvalm, rar i hele meg og begynner bli skikkelig deppa! Føler på meg at vi aldri kommer til å lykkes med IVF uansett! :tristbla:

Lei meg fordi jeg aldri vil bli mamma. Lei meg fordi jeg føler meg mislykket. Redd for at alle skal se på meg som mindre kvinne siden jeg ikke klarer produsere barn. Redd min kjære vil gå fra meg! MØKKADAG!!!! Er bare så LEI!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest lyst til å ta meg en røyk og så en sovepille og sove til en bedre dag i morgen. Men neida, må leve så drita kjedelig sundt frem til det sikkert kommer en negtiv test til :rope::rope::rope:

AnonymBruker
Skrevet

:klemmer:

:klemmer: Takk, trengte det nå :sjenert:

Jeg er normalt en rimelig sindig dame, men holder på å klikke av dette her :tristbla::tristbla:

Skrevet

Man blir gal i hodet av denne prøvingen og når man ikke lykkes. Har nettopp fått mitt livs første positive test, som endte opp i en SA. Nå går jeg bare å venter på at ting skal komme igang igjen. Eneste man kan gjøre er å tenke positivt, så kanskje det plutselig klaffer :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet så veldig godt hvordan du har det nå. Vi måtte ha 4 IVF forsøk før det gikk. Jeg var veldig vekslende i humøret og håpet.

Ikke gi opp helt enda.

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

:klemmer:

Det hjelper sikkert ikke, men du er ikke alene...

Det er sol og fint, mye spennende som skjer på jobben, sosiale sammenkomster nesten hver kveld og mye som skjer.... og jeg sitter og føler meg elendig og deppa på grunn av mengdre hormoner som puttes inn i kroppen, og er sikker på at det eneste det føler til er en ny nedtur..

Hvis du vil ha et tips. Gå ut og gå en lang tur med mannen eller en venninne hver dag. Hormonene gjør at det er lett å komme i deppe/grine humør. Så man må være litt bevisst på å holde humøret oppe. Frisk luft, sol og litt sosial omgang hjelper utrolig mye. Og så er det lov å ikke gjøre alt riktig. Litt sjokolade eller ett glass rødvin ødelegger ikke forsøket, men har enormt å si for psyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...