Gå til innhold

Ikea Bestå Burs - tv- benk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne har jeg :jepp: Er bare en dør som må åpnes for å bytte kanaler. Og elsker at alt er skjult inni den av ledninger, bokser og slikt som gir et rotete inntrykk. Veldig fornøyd! Men forbered deg på litt skruarbeid, for det tok sin tid å skru den sammen..

Vi har denne (Occa 0094) TV-benken: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=59579&_pageLabel=page_varekatalog

Med denne kan man fint bytte kanaler uten å åpne opp.

Det er også god oppbevaringsplass i den.

Du kan med andre ord finne TV-benker hvor du ikke trenger å åpne for å se på TV/bytte kanaler.

Jeg hadde en slik en gang, og syntes det var veldig upraktisk. Det var derfor ett av kriteriene mine da jeg kjøpte ny benk sist.

Gjest Sobril

Vi har denne (Occa 0094) TV-benken: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=59579&_pageLabel=page_varekatalog

Med denne kan man fint bytte kanaler uten å åpne opp.

Det er også god oppbevaringsplass i den.

Du kan med andre ord finne TV-benker hvor du ikke trenger å åpne for å se på TV/bytte kanaler.

Jeg hadde en slik en gang, og syntes det var veldig upraktisk. Det var derfor ett av kriteriene mine da jeg kjøpte ny benk sist.

Fin den, men jeg vil nettopp ha rød tv-benk som passer til en litt "indistruell" stil. Er dessverre ikke mye å få tak i som er litt utenfor normen.

Synes jeg det er kjipt med dørene, så vurderer jeg å hekte dem av.

Annonse

De skapene i midten har man åpne når man ser på tv-en. Men er ikke noe problem, ser helt normalt ut, og er jo en fin ting at man kan lukke de om man ønsker det, for da ser det jo ikke så "rotete" ut? Kjenner en som har denne, bare i kvit. I de to på sidene, er det sånn man drar ut syntes jeg å huske, så oppbevaring til filmer og andre ledninger og slikt har han der.

Endret av solch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...