Gå til innhold

Jeg har vært så dum og slanket meg

Anbefalte innlegg

Gjest Slankegjest
Skrevet

Har i det siste spist sinnsykt lite. Har spist så lite at jeg har hatt vondt i hodet og følt meg trøtt. Bare fordi jeg ville gå ned i vekt... Jeg har gått ned to kg på en uke, og det sier vel litt.

I dag når jeg våknet så jeg meg i speilet, og plutselig så jeg at jeg hadde INGEN, nada, grunn til å slanke meg. Jeg er normalvektig til og med. Tenk hvor det kunne ført meg! Er glad for at jeg så det før det skjedde noe ille....

Men det som er er at jeg har hørt at om man slanker seg raskt, legger man seg på det man har slanket ++ noen ekstra kilo.

Nå har jo jeg bare holdt på med slankingen i én uke :fnise: men burde jeg beskymre meg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk Ned 5 kilo ved a spise helseskadelig lite en stund. Innså at jeg måtte slutte før det gikk for langt, så jeg tvang meg selv til å spise normalt igjen, og da gikk jeg bare opp 1kg alt I alt. :)

• Liker 1
Gjest Slankegjest
Skrevet

Jeg gikk Ned 5 kilo ved a spise helseskadelig lite en stund. Innså at jeg måtte slutte før det gikk for langt, så jeg tvang meg selv til å spise normalt igjen, og da gikk jeg bare opp 1kg alt I alt. :)

Nå ble jeg noen hakk mindre beskymret :) takk! Hvor lenge slanket du deg?

AnonymBruker
Skrevet

Du har bare slanket deg i en uke og gått ned to kilo. Ingenting å bekymre seg for! Jeg kan svinge en kilo eller to uten å gjøre noe som helst, så bare ta det med ro. Tenk heller på at det du putter i deg skal være sunt, ikke at det skal være så lite.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten for at det er fett du har kvittet deg med er ganske liten etter bare en uke. Du har sikkert bare mistet vann og tømt tarmen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg noen hakk mindre beskymret :) takk! Hvor lenge slanket du deg?

Tror det vær rundt 3-4 uker jeg gjorde dette. :)

Gjest Slankegjest
Skrevet (endret)

Takk for svar alle :klem: da har jeg ikke så mye å bekymre meg for, da? :)

Hadde en fin start til frokost! Havregryn med melk (som jeg har vært så redd for å spise).

Endret av Slankegjest
AnonymBruker
Skrevet

Bekymre. Bekymre1

• Liker 1
Gjest Slankegjest
Skrevet

Bekymre. Bekymre1

Haha, ops :fnise:

Gjest Meridius
Skrevet

Har i det siste spist sinnsykt lite. Har spist så lite at jeg har hatt vondt i hodet og følt meg trøtt. Bare fordi jeg ville gå ned i vekt... Jeg har gått ned to kg på en uke, og det sier vel litt.

I dag når jeg våknet så jeg meg i speilet, og plutselig så jeg at jeg hadde INGEN, nada, grunn til å slanke meg. Jeg er normalvektig til og med. Tenk hvor det kunne ført meg! Er glad for at jeg så det før det skjedde noe ille....

Men det som er er at jeg har hørt at om man slanker seg raskt, legger man seg på det man har slanket ++ noen ekstra kilo.

Nå har jo jeg bare holdt på med slankingen i én uke :fnise: men burde jeg beskymre meg?

En uke har ingen betydning.

Gjest Slankegjest
Skrevet

Ok, det er bra :) så jeg kan bare spise normalt, eller i verste fall fråtse i meg godteri, og ikke legge på meg ekstra kilo enn det jeg hadde gjort uten slanking?

Gjest Meridius
Skrevet

Ok, det er bra :) så jeg kan bare spise normalt, eller i verste fall fråtse i meg godteri, og ikke legge på meg ekstra kilo enn det jeg hadde gjort uten slanking?

Du vil nok komme på idealvekta de som var før slankingen.

Skrevet

For en merkelig problemstilling..... Tror de 2kg du mistet for det meste er vann, og ikke akkurat fett. Så om du er fornøyd med vekten din som den var så er det jo bare å spise det samme som du gjorde før. :)

Men tror ikke jeg ville fråtset i godteri akkurat....

Det dem sier om slanking og det at man legger på seg alt + mer, tror jeg ikke gjelder når du bare har vært på slanker'n i en uke. Det er som regel slik at sultfølelsen er påvirket etter langvarig slanking, og at det kan ta en del tid før den er normal igjen og tilplasset den nye kroppsvekten. Dvs at man kanskje ender opp med å spise mer enn kroppen trenger, og at man faller tilbake til gamle vaner. Så her tror jeg ikke du har så mye å frykte. ;)

• 2 uker senere...
Gjest Grodu
Skrevet

Burde jeg bekymre meg som har slanket meg i 4 uker da?

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg bekymre meg som har slanket meg i 4 uker da?

Du har tydelige problemer med å forstå hvor mye mat som er normalt utifra hva du skriver i andre tråder, så du burde heller bekymre deg om det.

TS: du har ingenting å bekymre deg over. Spis som normalt fremover, ikke mer eller mindre. Dette gjelder også "fråtsingen" din, ikke fråts oftere eller skjeldnere enn før. Er du normalvektig spiste du "korrekt", bare gå tilbake til det :)

Anonym poster: fc2855537a69a617ea1109a3c54c8868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...