Gå til innhold

hva om flyet blir kansellert pga streik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise til syden tidlig fredagsmorgen..Lurer rett og slett på hva skjer dersom de kansellerer flyet mitt og jeg ikke får reist? Jeg vet selv hva som skjer med meg, jeg kommer til å bli rasende..men sånn pengemessig? Dette er jo betalt i dyre dommer, ferie er tatt ut, alt er jo lagt til rette...så veldig uheldig! Får man det dekket? Setter de opp ekstra fly? Er livredd for at dette skal skje meg :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise til syden tidlig fredagsmorgen..Lurer rett og slett på hva skjer dersom de kansellerer flyet mitt og jeg ikke får reist? Jeg vet selv hva som skjer med meg, jeg kommer til å bli rasende..men sånn pengemessig? Dette er jo betalt i dyre dommer, ferie er tatt ut, alt er jo lagt til rette...så veldig uheldig! Får man det dekket? Setter de opp ekstra fly? Er livredd for at dette skal skje meg :(

Det kommer nok ikke til å skje :)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig, men med mindre flyselskapet betaler deg tilbake er pengene tapt. Reiseforsikringen dekker ikke tapte kostnader som følge av konkurs, streik eller lockout.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...