AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Noen som har erfaringer med topprente.no?, ser at de er blandt de beste, vurderer å opprette konto der.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg vurderer å bruke denne eller bank norwegian, hva tror dere er best? Jeg kan ikke så mye om høyrentekontoer, er det noen av de andre med høyest rente man bør velge?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg anbefaler sparesmart.no. Der har jeg vært kunde i 1,5 år. Helt gratis og alltid blant bankene med høyest rente i Norge. Det er ingen grense på antall uttak i året. Anbefaler spartesmart.no til sparing. Som dagligbank er nettbanken deres litt for enkel, og man får heller ikke Visa-kort til kontoen. (Mangel på kort gjør det enklere å spare, så det synes jeg bare er fint)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg anbefaler sparesmart.no. Der har jeg vært kunde i 1,5 år. Helt gratis og alltid blant bankene med høyest rente i Norge. Det er ingen grense på antall uttak i året. Anbefaler spartesmart.no til sparing. Som dagligbank er nettbanken deres litt for enkel, og man får heller ikke Visa-kort til kontoen. (Mangel på kort gjør det enklere å spare, så det synes jeg bare er fint) Takk for svar. Jeg har vurdert den kontoen, men jeg er veldig usikker i og med at den eies av Terra. De lurte jo både kunder og kommuner for sinnsyke beløp for noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå