Gå til innhold

Han gir tegn til mer enn vennskap, jeg vil ikke noe mer enn kun å være venn med han.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

For en liten stund siden ble jeg kjent med en ny gutt. I begynnelsen var vi bare venner, men etterhvert begynte jeg å få litt følelser for han. Vi henger mye sammen og jeg er litt småbetatt av han, men vil ikke være sammen med han. I det siste har han tatt veldig mye intiativ til at vi skal henge sammen, kanskje litt for mye noen ganger. Når vi henger sammen ser vi på film osv. I det siste har han begynt å ta så mye på meg, han legger seg oppå meg og koser med armen min når vi ser film osv. Det er jo kjempekoselig, men jeg tror han har fått følelser for meg og at han tror vi holder på. Problemet mitt er t han har snakket til meg om tidligere jenter som har "lurt" han. Eller de har ikke vært sammen, men jenta har fått han til å tro at de holder på også har ho bare gitt f`en... Jeg vil ikke bli sammen med han, men føler at hvis jeg sier at jeg ikke vil være noe mer enn venner blir jeg en av de slemme jentene som har "lurt" han tidligere.

Han har prøvd å kysse meg 2 ganger, men begge gangene har jeg vridd hodet mitt unna. Vi har ikke gjort noen ting seksuellt, vi har ikke engang kyssa.

Hva skal jeg gjøre og/ eller i til han for at han sakl forstå at jeg kun vil være venn med han, uten å såre han? Han er en kjempe god venn, emn kunne aldri ha vært sammen med han... Vær så snill og hjelp meg, dette tærer skikkelig på meg. Føler meg så slem og råtten mot han på en måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten så må du kutte han helt som venn. Eller så må du si det rett ut.

Nytter ikke å holde ham på pinebenken, være lokkemus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE din feil at du ikke er forelska i han! Lurt å huske på! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du han forteller om disse jentene da? Det er jo såklart for å få sympati og for at du liksom skal motbevise at du er "en sånn en".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glenfarclas

Du skylder ham ikke å være forelsket i ham, men du kan godt koste på deg å være ærlig om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når dere henger sammen en dag i nærmeste fremtid bare spør du "hva skjer egentlig mellom oss?". så fårdu nok svar og får snakka om hele sulamitten.Det kan jo også være at han er en så gentlemann at han at han "venter" til du er klar til å med å gjøre noe seksuellt? kanskje han tror du er litt tilbakeholden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vanskelig i såne situasjoner. Men det beste er bare å si det rett ut, nytter ikke å tenke på det, man må gjøre noe med det. Dte ka være hardt og du kan risikere at han ikke vil henge med deg mer. Men er han en god venn, vil han forstå deg. Men du må si det så fort som mulig. Har vært i sammen situasjon selv og det ordna seg veldig bra, han forstod at jeg ikke hadde følelser for han, selvom han sa at han selv hadde det. Vi er fortsatt venner idag, noe jeg er veldig glad for. Hadde jen venta lengre med å si det kune det gått ille, tror jeg... Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han trur at dere "holder på" sånn heilt uten videre, så er det hans problem - det er han som legger meir i situasjonen enn det som faktisk er. Og det er mye mulig han har gjort det samme med de "slemme" jentene som har "lurt" han til å tru at de har vært på vei til meir enn bare vennskap.

Det beste er vel å være ærlig og si det rett ut - slik at det ikkje kan misforstås.

Evt så kan du si at du er glad du har ein venn som han, at du er glad han er ein som ikkje håper på meir enn vennskap, etc. Friendzoned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

du må bare si det til han nestegang dere møtes. Ikke vent lengre! Han må få vite at det ikke er noe på gang så fort som mulig, jo lengre du venter jo værre blir det for han og jo mer sårende blir det! Det kan være flaut og vanskelig, men bedre å si det enn å "knuse" hjertet hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lar du han ligge OPPÅ deg????? Ingen av mine venner legger seg oppå meg. Du gir han bare falske forhåpninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi lå å så på film også sa jeg han måtte hente fjernkontrollen som var ved tv`en. Når han skulle sette seg i sofaen igjen la han seg oppå meg... Vet jo ikke hvordan jeg skal avise han da :/ Jeg hadde teppe oppå meg, så han la seg liksom oppå teppet. Men han er en typisk "kosegutt", han ville bare tulle litt med meg, men likevel flytta han seg ikke før jeg sa at han var tung for tull haha.

-Trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

det er vanskelig når han er såpass frempå som han er. Men du må bare si det rett ut! "Vi er ikke sammen". Eller du kan si det på en snillere måte, men pass på at han virkelig forstår hva du mener med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten stund siden ble jeg kjent med en ny gutt. I begynnelsen var vi bare venner, men etterhvert begynte jeg å få litt følelser for han. Vi henger mye sammen og jeg er litt småbetatt av han, men vil ikke være sammen med han. I det siste har han tatt veldig mye intiativ til at vi skal henge sammen, kanskje litt for mye noen ganger. Når vi henger sammen ser vi på film osv. I det siste har han begynt å ta så mye på meg, han legger seg oppå meg og koser med armen min når vi ser film osv. Det er jo kjempekoselig, men jeg tror han har fått følelser for meg og at han tror vi holder på. Problemet mitt er t han har snakket til meg om tidligere jenter som har "lurt" han. Eller de har ikke vært sammen, men jenta har fått han til å tro at de holder på også har ho bare gitt f`en... Jeg vil ikke bli sammen med han, men føler at hvis jeg sier at jeg ikke vil være noe mer enn venner blir jeg en av de slemme jentene som har "lurt" han tidligere.

Han har prøvd å kysse meg 2 ganger, men begge gangene har jeg vridd hodet mitt unna. Vi har ikke gjort noen ting seksuellt, vi har ikke engang kyssa.

Hva skal jeg gjøre og/ eller i til han for at han sakl forstå at jeg kun vil være venn med han, uten å såre han? Han er en kjempe god venn, emn kunne aldri ha vært sammen med han... Vær så snill og hjelp meg, dette tærer skikkelig på meg. Føler meg så slem og råtten mot han på en måte!

Fortell han hva du føler med en gang slik at han ikke får sterkere følelser for deg enn det han allerede virker til å ha. Det finnes flere jenter der ute for han vettu. Du skal ikke føle noe synd på han fordi han forteller deg om de jentene han ikke har fått noe forhold med fra før, for du har dine følelser og er ikke de like sterke for han som han føler for deg å dropp hele han. Han sier nok det for å finne ut litt mer om hva du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...