HanneB Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Jeg skal ha denne kjolen og nå lurer jeg på hva slags tilbehør som blir finest... http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=666 _________________ Jeg har lyst på slør som går helt ned på slepet, med rhinstener "strødd" utover , med en tynn kant eller buekant - men de slørene jeg har prøvd er så stive og ikke så veldig stilige.... Noen som vet om linker/salonger som har bra utvalg? Hva slags underskjørt tror dere blir finest?
HanneB Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2004 Obs! ble litt flere spørsmål enn først tenkt.... :oops:
Tari Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har kjøpt et langt slør på Christiane det er mykt og fint...det fåes også med stener over hele - men, det er skikkelig dyrt! Men, de har jo slør på www.bridesave.com også.
frosken Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Hva med å sy slør selv? Det har jeg gjort. Stoffet jeg kjøpte var omtrent sånn som du beskriver det - mykt og fint med stener på. Alt jeg gjorde var å klippe en bue og sy en kant rundt. Det ble kjempebra!
Peluche Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Ville hatt et tre-rings, ikke for stort underskjørt. Er det isydd tyll under skjørtet på kjolen eller er det bare stoffet? Hvis ikke ville jeg hatt et tyllskjørt utenpå ringene, evt. kjøpt et med ringer der det er tyll utenpå, for at ikke ringene skal synes.
Siam Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Frosken: Hvor kjøpte du stoff til sløret? Jeg tenkte på å kjøpe slør hos Lisenett, men etter å ha sett bilder synes jeg ikke de falt noe fint... Så kanskje snille mamma kan sy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå