AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Det har seg slik at jeg har møtt en person som jeg ønsker å bli bedre kjent med. Jeg har bare snakket med han et par ganger, men det er noe med han som har fanget min interesse. Jeg er veldig interessert i sykling og dette er også grunnen til at jeg har møtt han, da han jobber på en sykkelbutikk. Men det er nettopp dette som også er problemet... Hvordan kan jeg komme i bedre kontakt med han/bli bedre kjent med han, når jeg bare er en kunde som stikker innom av og til? På sikt ønsker jeg jo å be han ut (kanskje på en sykkeltur :gjeiper: ), men jeg føler at jeg kanskje må gå litt forsiktig frem i starten. Tips til hva jeg kan gjøre?
Lizbeth Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Hva med å la praten starte med å snakke om sykler du kunne tenke deg, deretter fortelle litt om deg selv med tanke på sykling. Han kommer nok helt sikkert til å følge opp samtalen med å snakke om sitt eget forhold til det - og der har dere praten i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå