Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uff. Var hos frisøren i dag, og det gikk ikke bra. Sist jeg var der så ble jeg mer fornøyd enn jeg noengang har vært tidligere, men nå har hun gjort alt galt. Jeg går til lærling og det er jeg klar over, men så ille var jeg ikke forberdt på. Det aller største, men bare et av problemene, er at panneluggen ble for kort (og ser ut som jeg har klippet den hjemme) er det noe jeg kan gjøre med dette? Få håret til å vokse ut fortere? Kommer til å ta en måned å få det så langt jeg egentlig vil og da må det uansett rettes opp i ujevnhetene...

Endret av AaaaK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden leger alle sår, eller så kan du jo eksperimentere med enten en bøyle eller kanskje noen hårspenner i mellomtiden? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var litt av en bruk av ordet "voldtatt". Tvangspulte hun deg i håret?

• Liker 14
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Om hun har gjort noen drastiske feil, har du krav på å få dette fikset så godt som mulig, uten å betale for det.

Vet ikke om dette er mulig siden den er klippet for kort, men da vet du i alle fall det :) Noe annet du vet er vel at du ikke skal bli klippet av den samme lærlingen igjen.

• Liker 1
Skrevet

Skal faktisk tilbake (til henne...) til uka for å rette opp i det som kan rettes opp i. Men da skal jeg nok be om å ha en lærer tilstede også.

Problemet i mellomtiden er at panneluggen er så kort at den nesten ikke kan settes opp...

Til anonym bruker: Ja, det var litt vel drastisk. Lite øyblikks ekstrem panikk som nå har gått mer over til bare panikk... Kunne valgt annet ord

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig umodent av deg å prøve å gjøre innlegget ditt humoristisk ved å si at hun "voldtok" håret ditt. Hvor gammel er du? 14?

• Liker 6
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Virkelig umodent av deg å prøve å gjøre innlegget ditt humoristisk ved å si at hun "voldtok" håret ditt. Hvor gammel er du? 14?

Det var da svært så hårsår du var da :fnise:

• Liker 16
Skrevet

Hva med å legge opp lykken på skrå?

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men ser det for meg at det er fint. :)

Skrevet

Huff. Been there, done that - på meg selv. Med en saks som bare skal tynne ut hårene ved at den klipper litt av håret, men ikke alt, klarte jeg for et års tid siden å klippe av NESTEN hele panneluggen. Trodde aldri det skulle vokse ut, men heldigvis gjorde det det.

Nå om sommeren er det litt rart å gå med lue hele tiden, men det er en løsning på kalde kvelder og dager. Eller så kan du prøve å lage en sidelugg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker på hvordan rettighetene hos frisør er, men dersom du ikke vil klippe deg hos henne på nytt (selv med lærer til stede) kan du prøve å be om en utdannet frisør. Eller - det jeg ville gjort - be om en tilgodelapp på å få fikset håret om to-tre måneder når det har vokst en del ut. Jeg fikk "voldtatt" håret mitt da jeg skulle ha bob en gang. Det var så jævlig at jeg først fikk en opprettingstime med en utdannet frisør, men fordi håret ikke lignet i det hele tatt på bildet jeg hadde med meg inn, fikk jeg en tilgodelapp på en ny frisørtime i samme salong slik at jeg fikk riktig sveis da håret var langt nok.

AnonymBruker
Skrevet

Ei jente jeg kjenner veldig godt har blitt voldtatt og jeg mener det ikke er noe å tulle med.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Voldtekt er ikke noe man tuller med. Skjerp deg, du oppfører deg som en drittunge!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS ville vel beskrive hvor fæl hun følte seg på håret etter behandlingen.

Jeg spiller fiolin, og spillelæreren min kan fint si, en ren frustrasjon, at "nå voldtar du fiolinen din!"

Selv har jeg blitt voldtatt en gang, og har lært meg å ikke bry meg så mye. Når folk bruker ordet voldtatt, stikker det inni meg, men jeg kan ikke hindre folk i å bruke dette ordet, da kan alle som blir voldtatt slutte å leve ...

Har også mistet faren min, og jeg husker det stakk i meg hver gang noen nevnte faren sin. Men jeg kan ikke hindre andre i å ha fedre og å kalle de pappa, selv om jeg syns det er vondt.

Så TS har ikke gjort noe galt, la henne være...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Voldtekt

Synes det er unødig bruk av et ord. Vitner om lite forståelse for hva voldtekt faktisk er.

Off topic //

On topic, Håret vokser ut igjen!

• Liker 3
Skrevet

Sånn. Endret.

Skrevet

Kanskje tilbake til poenget; finnes det noen "vokse fort"shampoo?

Skrevet

Ja,nei nå får vi la være å fleipe med alt folk kan ta seg nær av. En hverdag uten humor!

Men ja det finnes i hvertfall en shampoo som får håret til å vokse raskere, F.A.S.T, om den funker vet jeg ikke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

B-vitaminer hjelper vel? Sånn øl-gjær.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Voldtekt er ikke noe man tuller med. Skjerp deg, du oppfører deg som en drittunge!

Wow, det var da fært da. Det var absolutt ikke meningen å tulle for deretter og treffe noen.

Men folk spøker med mye forskjellig hele tiden. Har du aldri kommet til å si noe ala "Huff, drep meg, jeg orker seriøst ikke eksamen :sjokkert: " uten å tenke over at det kanskje er en i nærheten som kjenner noen som har blitt drept?

Just wondering ;)

Endret av Dreamdrops
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...