AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har nettopp fått ny leilighet uten internett inkludert, og er da selvfølgelig på jakt etter internett. Men alt jeg finner med sånn rimelig god hastighet koster 600-700 kr i måneden! Er det virkelig det man må betale? Jeg kan i så fall ikke skjønne at folk har råd til å ha internett? Det bør nevnes at jeg kan lite (vel, ingenting) om dette her, så kanskje jeg bare ser helt feil steder? Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et internettabonnement som ikke koster skjorta men som allikevel er ganske bra?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Da skulle du skaffet deg bolig med internett inkludert slik som jeg. Største dritt jeg noen gang har vært borti! Greit nok vi har laveste hastighet, men tror du ikke Get er tom for IP-adresser!?! Så stort sett hver dag etter middag er det bare elendighet. Moralen er: ikke velg Get!
Gjest Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 JEg har et ganske radig internett på 25 mb opp og 25 mb ned, koster vel 450 kr i mnd, men vi er to stk som sitter mye med pc + xbox o.l. så vi må nesten ha så raskt nett!
Anglofil Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 (endret) 40/10 (VDSL) koster 599 kr/mnd, som er det raskeste bredbåndet Telenor har (10/5 koster 449). Ellers har man fiber fra samme selskap med priser fra 449 til 899 pr mnd. Det dyreste og beste ADSL-abonnentet fra Telenor koster 399 pr mnd (billigste ADSL-abonnementet koster 299 pr mnd). Med andre ord: du kan få det billigere enn 6-700 kr pr mnd. I tillegg har man mobilt bredbånd, som er enda billigere. Mvh Yvonne Endret 4. juni 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Vi har Lynet, ca 400 i måneden for superrask internett. Tommel opp!
Gjest Høymann Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Kjære TS Jeg vil anbefale deg å kontakte Bredbandsguiden disse sitter med tilbud og gode priser samt har gratis telefon support De vet også hva slags muligheter du har i området ditt. Du kan også bruke siden til å sjekke noe av dette selv
-Jiinxs- Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Vet ikke om de har dekning er du bor. Jeg har alltid vært fornøyd med NextGenTel, og de har et fint alternativ for en som ikke trenger så fryktelig mye ut av nette, men holder til surfing og slikt. Sikter til Bredbånd 2 til 318 pr mnd. 6-700 kr mnd høres fryktelig mye ut. Ville aldri betalt så mye. Ett annet alternativ kan være Canal Digital sitt. De tilbyr et som koster 247 pr mnd, du kan lese mer her. Endret 4. juni 2012 av -Leon-
Fanta Exotic Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Vi hadde GET før, og det var bare dritt så vi byttet til Telenor. Nå er vi veldig fornøyde! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Anbefaler NextGenTel! Jeg har det til 568,- per måned Bredbånd 40 Er fornøyd
Orchideae Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Det kan også hende at linjen inn der du bor er dårlig, og da er det ikke vits å betale for raskt nett, for du får ikke det du betaler for. Slik er det både hos oss og hos foreldrene mine, men så er begge stedene litt avsidesliggende. Vi har jo bredbånd, men å betale for det raskeste har ingen hensikt fordi linjen er dårlig..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Anbefaler at du tar en titt på Telepriser.no. Billigste alternativ der er 181 kr/mnd, men du ønsker nok noe raskere. Vanskelig å hjelpe noe mer uten at vite hvor du bor og hvilke hastigheter du mener med "rimelig god".
Anglofil Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Wow, internett var overraskende dyrt... Dyrt? Jeg synes bredbånd i grunn er veldig billig jeg. Det er noe annet enn gang vi hadde ISDN og mamma og pappa fikk regning på 5000 kr.(..) Og da var ikke hastighetene slik de er i dag. Mvh Yvonne
Tropic Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Dyrt? Jeg synes bredbånd i grunn er veldig billig jeg. Det er noe annet enn gang vi hadde ISDN og mamma og pappa fikk regning på 5000 kr.(..) Og da var ikke hastighetene slik de er i dag. Mvh Yvonne Joda, sant det. Men jeg har ikke noe forhold til hva dette koster, hjemme hadde vi gratis internett pga pappa sin jobb, nå har vi gratis pga samboer sin jobb. Så jeg har aldri satt meg inn i hva det koster, så jeg fikk litt sjokk da det koster rundt 500 kr mnd.
lurine Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Borettslag og sameier har gjerne avtaler med lokale leverandører. Selv har jeg 10/4-linje for 398,- gjennom sameiets kabelnett, og ørten TV-kanaler i tillegg inkludert i husleien.
Solbærsaft Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Vi har GET. Har ikke hatt noen som helst problemer med dem . Veldig fornøyd Vi har som lurine en avtale gjennom borettslaget, men har oppgradert hastigheten så vi har 70-linje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå