AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 er på hjemmesiden til en som driver med negler. Jeg vil så gjerne støpe negler, men vet jo ikke hva jeg skal spørre etter! Så, hva er forskjellen på : gele negler natural og med fransk manikyr 490 og akryl negler 590
bittelura Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes at gelenegler er bedre og mer holdbare enn akryl. Har fått lagt gelenegler x antall ganger og akrylnegler 1 gang - aldri mer.. Men - det er min personlige mening:)
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Man kan bygge ut eller lime på både gele og akrylnegler. Ved å bygge ut bruker man former. Ved å lime på bruker man tipper. Pesonlig synes jeg gelenegler er finere og ser mer naturlig ut. Det ødelegger heller ikke den naturlige neglen i like stor grad som akrylnegler.
minienthe Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 har hatt begge og gele tåler mer en acryl er min erfaring. acryl gjorde også min egen negl misfarget og sprø.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Min erfaring er at akryl er bedre. Gelenegler er litt mykere (ikke myke så de kan bøyes da) og knekker derfor ikke så lett. Akryl er veldig hardt og kan knekke, men da skal du ha fått en skikkelig smell. Jeg synes at gelenegler blir tykke, men det kommer sikkert ann på hvem som legger dem.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 fant et sted idag som det koster 500,- første gangen så for etterfyll 200,- Helst etter 3 uker skulle man komme tilbake. TS
bittelura Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 fant et sted idag som det koster 500,- første gangen så for etterfyll 200,- Helst etter 3 uker skulle man komme tilbake. TS Hvis det er gelenegler du kikket på så anbefaler de å etterfylle etter 3 uker første gangen, etter det kan du gå lenger, og lenger mellom hver etterfylling.. Jeg bet negler og gelenegler var det eneste som hjelp meg; og i tillegg at det ikke ble ødelagte, sprøe negler tilslutt..
minienthe Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 kommer veldig an på din egen negls voksehastighet er min erfaring med gele ihvertfall. jeg bytter en gang i måneden men kunne fint strukket det til 6-7 ukers intervall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå