AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har stripet blondt hår, og lurer på om solen vil gjøre at det gulner? Eller vil håret bare bli lysere, uten å bli gult?
Latinas Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Det blir mørkeblått i solen. Det ble mitt i går da jeg satt i solen i ett kvarter.
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 det blir lysere i sola ja. ikke opplevd det blir gult som en kylling hvertfall :gjeiper:
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har aldri opplevd at det blir gult. Eller blått for den saks skyld.
lintin Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har stripet blondt hår, og lurer på om solen vil gjøre at det gulner? Eller vil håret bare bli lysere, uten å bli gult? Det kommer i grunnen litt an på om håret ditt er bleket eller farget. Solen kan gjøre håret matt og gult, spesielt om det er farget. Om du har bleket hår bør du du passe deg for klorvann om sommeren...i verste fall kan du ende opp med grønnskjær i håret.. Bruk god renseshampo som motvirker evt gule/røde/grønne pigmenter:-) Litt OT: Kobberrør kan også være en "dødar" for bleket hår..Hadde en venninne hvor alle beborerne i boligkomplekset gikk rundt med grønnskjær i håret pga avfarginger fra kobberrørene Det ble utbedret reletivt fort for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå