Gjest miss89 Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har møtt en super gutt, hittil har vi tatt kontakt annenhver dag, syntes dette er ganske grei deal, så føler ikke jeg at jeg maser. Men er det flere som gjør dette? Føler meg litt fjortis...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Har møtt en super gutt, hittil har vi tatt kontakt annenhver dag, syntes dette er ganske grei deal, så føler ikke jeg at jeg maser. Men er det flere som gjør dette? Føler meg litt fjortis... Når jeg møter en gutt jeg liker, og det er gjensidig, så har vi kontakt hver dag. 1
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Er det sånn at hvis det er "hans tur", tar du ikke kontakt selv om du har lyst? 2
Gjest miss89 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Er det sånn at hvis det er "hans tur", tar du ikke kontakt selv om du har lyst? ja, for da tenker jeg han er opptatt så jeg vil ikke mase på han Han sender når han har tid tenker jeg..
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 ja, for da tenker jeg han er opptatt så jeg vil ikke mase på han Han sender når han har tid tenker jeg.. ..og hvis han ikke gjør det når han "egentlig skal", hva da? Begynner du da å analysere og tenke at det er noe galt?
Gjest miss89 Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 ..og hvis han ikke gjør det når han "egentlig skal", hva da? Begynner du da å analysere og tenke at det er noe galt? Hehe, nei? Som sagt: Tenker han er opptatt, da sender han nok dagen etterpå
Personlig12 Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Når jeg møtte min utkårede ringte vi og sendte meldinger hele dagen lang. Fordi vi var interessert i hverandre og var veldig interessert i bli kjent. Så for meg blir det helt idiotisk å ha en "deal" på annenhver dag greier. Da er en ikke gira nok.
Lizbeth Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg liker ikke å spille spill i det hele tatt, jeg Bedre å skrive når du føler for det, og om du føler for å skrive HELE tiden bør du heller fokusere på deg selv, og gjøre andre ting du liker. Ikke for å ikke virke desperat, men for å ikke føle deg desperat Det er sjelden en god følelse 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er litt på den at det er "sunt" å ikke ha alt for mye kontakt, men å la følelesene vokse gjevnt og trutt. Jeg blir ofte lei om det går for fort, men så er jeg en som trenger tid. I tillegg vil jeg verken såre, eller bli det selv. Jeg har "datet" en fyr nå i ca en mnd. Vi har møttes to ganger, og vi skriver mld når det passer seg slik. Dvs, vi kan skrive hele dagen om det er noe "spennende" vi skriver om, eller det kan være 1 mld pr dag. I løpet av denne mnd har vi hatt 2-3dager der ingen har tatt kontakt. Om du vil sende ham en mld ts, så gjør du det, uansett om det har gått en time, et halvt, et helt eller to døgn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå