Gå til innhold

Et lite sp.mål

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Av og til er jeg så stresset og glemsk at jeg husker ikke fra a-å

:roll:

Jeg har nettopp hatt mensen og lurer på om jeg kan ha glemt en ob inn meg :-?

Om jeg har gjort det så er det ca 5 dager siden, har smerter helt ned i magen det var derfor jeg kom til å tenke på det.

Noen som har noe erfaring med det, eller hvet hva symptonene kan være.

Huff.....blir så engstelig :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Burde ikke denne vært på kropp helse osv.. Ikke på kultur.

Skrevet

Flyttet.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Hvis du ikke kommer til selv og får kjent etter, så må du komme deg til legen - MED EN GANG! Du kan få farlige infeksjoner av å gå med en tampong inni deg lenge, det er ikke uten grunn man sier maks 4 timer. 5 dager er langt over streken.

Men du får begynne med å sette deg på huk og grave og lete det du kan...

Skrevet

Advarsel; Jeg kommer til å være brutal nå....

Dette må være et av det mest tafatte spørsmålene jeg har lest!! Om du er i nærheten av å tro at du har glemt igjen en tampong i skjeden så setter du deg da ikke på nett og spør ANDRE om det kan være tilfelle????!!!

Hallooooooooo :gape:

Du kjenner etter, ser etter, bestiller time hos legen - ja kort sagt gjør det du må for å løse problemet! Det kan jo være livsfarlig for svarte!

Og du av alle mennesker må da kjenne best om du har noe stukket opp et visst sted?????? :o

Makan... :roll:

OK - ferdig - beklager om jeg har støtt deg, men noen måtte si noe... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, jeg spurte bare om det var noen som hadde glemt og viste hvordan symptonene var.

Har fått svar på dette fra en venninne som har glemt en gang, og tror neppe jeg har glemt tampongen.

Men av og til er enkelte mennesker innkludert meg veldig streset, og det går av og til utover min hukommelse.

Tror ikke jeg er den eneste som har slike tanker av og til.

Skrevet

Jeg har en venninne som glemte tampongen en gang og ikke visste om den på lenge... restene kom ut etter et par mnd. Koselige greier!

Skrevet

Har også en venninne som glemte en tampong.

Sannsynligvis hadde hun satt inn en ny tampong uten å ta ut den gamle, og dermed ble den skjøvet så langt inn at hun ikke merket at den fortsatt var der.

Tror det tok ca. 3 uker før hun fikk den ut. Det var visstnok gynekologen som gjorde henne oppmerksom på at var en tampong på avveier der inne og den ble da tatt ut :o

Hun gikk til gyn fordi hun hadde fått noe hun trodde var en infeskjon (bakteriell vaginose) og gjerne ville ha behandling for det.

Sannsynligvis var det nok tampongen som var årsaken til infeksjonen, men akkurat den infeksjonen er jo ikke farlig, så det var jo bra.

MEN, man kan altså få Toxic Shock Syndrom (tror det er det det heter) og det kan være VELDIG farlig. Men det er heller ikke veldig vanlig, da.

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å glemme en tampong inni seg, men det gjør jo tydeligvis det. Er du usikker, så kom deg til legen :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Ta den ut da!

:ler: Ja men den er ikke der :blunke:

Skrevet

Har ei venninne som hadde glemt den jeg og.... fylla har skylda... say no more...

altså det jeg ville fram til var at du kan få en veldig kjedelig bivirkning...... Det kan begynne å stinke fytti pus for ille!!!!!!!!!!!!! :kvalm:

Skrevet

Man kan sikkert få en del merkelige bakterier og urenheter der også... og infeksjoner...

Rynker på nesa når jeg tenker på det....... *grøss*

Skrevet

Glad jeg ikke sitter her og spiser akkurat nå.

:blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...