Gå til innhold

sko

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå må jeg bare ha hjelp! Jeg bor i Oslo, og føler jeg har gått byen på kryss og tvers uten og finne brudesko. Jeg vil jo ikke at de skal være sånn kjempedyre, men selv de som er dyre er ikke fine synes jeg... Er det noen som vet om en butikk som kan anbefales?

Hjelp taes imot med takk!

icon_smile.gifjunibrud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på! Jeg synes også det er vanskelig, og snart er det bare tre uker igjen til bryllupet....

Har du forresten prøvd Grensen skotøimagasin? Ikke verdens beste utvalg, men du kan være heldig å finnne noen du liker..12

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk mine på Din Sko. Må innrømme at det ikke var drømmeskoene, men for 280 kr så ble jeg godt fornøyd allikevel. Dessuten skal jeg bare bruke de en gang og gidder ikke betale over 1000 kr!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skoringen jenter, kjøpte kjempefine sko til under 300 ! Er veldig fonrøyd ikke minst med prisen !!! Skoringen er hvertfall på brynsenteret vet jeg, husker ikke om de er midt i byen også

-Eline

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mine Högl-sko hos Hagen i Bogstadveien. De er ikke helt hvite, men passet bra til min kjole. Kosta 650,-.

B.

Skrevet

Hos Skoringen her i Tønsberg har jeg sett Högl brudesko til 299,- Det er noen måneder siden nå, men tror de pleier å ha sånt inne. Ta en tur innom Skoringen du! icon_smile.gif12

Skrevet

Ja,skoringen er stedet:-)kjøpte meg kjempefine brudesko der:-)

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv RanneiH

Hun har mange sko tilgjengelig... Jeg har kjøpt av henne og de er billige og gode å ha på !! Stilige varianter.

Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...