Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli sommer ( selv om været svikter) og jeg merker at jeg begynner å savne en sommer flørt eller kjæreste.

Men hvor skal man lete når man er lei av byen, alle mine venner har barn og jeg syntes det er flaut med nettdating..,

Noe tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor syns du nettdating er flaut? Har du gitt det et forsøk?

Er ikke bare bare å finne en sommerflørt ut av det blå, vi kunne vel alle ønske oss det! ;)

Skrevet

Jeg syntes det er flaut for jeg jobber i en bransje der jeg kun jobber med menn og etter å ha prøvd å registrere meg på sukker oppdaget jeg at der var ca halvparten av de gutta jeg er sjef for og en del av de vi samarbeider med....

Og det blir bare veldig flaut ....

Men skulle ønske sommer flørter bare kunne komme på døren helt ut av det blå !! :gjeiper:

Skrevet

Men skulle ønske sommer flørter bare kunne komme på døren helt ut av det blå !! :gjeiper:

Hva er adressen? :lur:

Skrevet

Det hvite huset i svingen der det står sommerflørt søkes i vinduet :gjeiper:

Skrevet

Det hvite huset i svingen der det står sommerflørt søkes i vinduet :gjeiper:

Got it!

Skrevet (endret)

Hva er en sommerflørt?

Er det en man har sex med i sommeren og så er det over og ut?

Eller en kjæreste som har holdbarhet ut sommeren?

Edit:

Jeg ville nå gitt nettdating en sjangse, om du ikke føler for å dra på byn.

Du har jo ikke noe å tape og ingen ser vel ned på folk som gjør slikt? Eller?

Endret av -Leon-
Skrevet

Jeg ville kjørt nettdating uten bilde. Skjønner at du ikke vil at gutta skal se sjefen sin på nett. Jeg er der uten bilde, det går helt fint det. Mange som ikke vil ha bilde der, pga jobben sin.

Skrevet

Jeg har tenkt akkurat det samme! Jeg vil ha en sommer-gutt som jeg kan kose meg og ha det gøy med, og når høsten kommer er vi enige om at det er slutt og går hvert til vårt :gjeiper: Vi trenger ikke å ha noe til felles eller i det hele tatt å like hverandre, annet enn rent fysisk selvsagt

Har pekt meg ut en på jobben (sesongjobb), det passer jo helt perfekt. Det gjenstår bare å presentere idéen for ham :fnise:

Skrevet

Å ikke ha bildet på profilen er jo en god ide, men år man noen kontakt da?

Jeg tenker selv at jeg ikke ville ha snakket med noen jeg ikke vet hvordan ser ut....

For på nett dating er vel utseende og bildet viktig ? Eller tar jeg feil her ??

Skrevet (endret)

Siden du er jente, så kan du jo bare ta kontakt med de mannfolka du virker interessant, om de spør etter bilde så kan du jo sende det på mail eller noe slikt.

Eller si at du vil bli bedre kjent før du sender, noen godtar det og andre gir f**n.

Edit

Jente eller gutt, så er det bare å ta kontakt å se hva som skjer videre.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...