AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 SÅ irriterende, noen ganger åpner vaskeposene seg og spyr alt innholdet ut rundt i maskina, det er jo en grunn til at jeg bruker pose, så dette går ikke. Noen som har tips, eller er det bare å kjøpe nye, bedre?
Minya Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Bruk en sikkerhetsnål eller en binders til å "hekte" fast glidelåsen til hjørnet så den ikke klarer å skli opp.
Sugerøret Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Bruk en sikkerhetsnål eller en binders til å "hekte" fast glidelåsen til hjørnet så den ikke klarer å skli opp. Bare vær forsiktig med det der.De kan sette seg fast i maskinen eller tøyet ,med resultat at trommel kan bli ødelagt (eller binders/nål faller under trommel) eller tøyet blir opprevet Ville kjøpt ny vaskepose jeg
Gjest Eluveitie Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har funnet ut at det fungerer å sy igjen vaskeposen, sette en tråd gjennom den glidelåsen og en rute i posen, og knyte igjen. Da går den ikke opp.. Binders eller sikkerhetsnål hadde jeg ikke turt, har opplevd at en bhbøyle kortsluttet hele skiten en gang, etter det skal det ikke noe løse metallgjenstander i maskina, eller som kan bli til løse metallgjenstander. Jeg putter det meste i vaskepose, kanskje i overkant paranoid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå