Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har noen tips og råd til hva jeg kan bruke i ansiktet! Har svært tørr hud, så når jeg har på foundation osv så begynner huden å flasse :(

Finnes det noen typer som passer bra til sånn type hud, og kanskje noen tips til å få huden min til å ikke være så tørr i ansiktet? :)

Jeg vil gjerne ha en jevn farge i ansiktet, og det er litt vanskelig å få til uten noen hjelpemidler :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For bra sminke trenger man et bra lerret. Hvilke hudpleierutiner har du?

Skrevet

For bra sminke trenger man et bra lerret. Hvilke hudpleierutiner har du?

Jeg bruker Garnier Pure som skrubb to til tre ganger i uken, ellers går det i fuktighetskrem morgen og kveld. Nå for tiden bruker jeg en type som heter repair cream, er den eneste som holder ansiktet mitt "fuktig" gjennom dagen. Husker ikke hvilket merke det er akkurat nå.

Skrevet

Kan vel også slenge med at jeg har prøvd forskjellig typer rens osv tidligere, men føler dem bare har gjort vondt verre :(

Skrevet (endret)

Tror du må unngå rense melk/vann krem og annet som innholder mye alchol og parfyme. Fordi det gjeren har motsatt virkning å tørker ut huden. Ta en ansiktsmaske varm leire eller noe for tørr hud på kvelden skyld godt på varmt vann. Tørk godt. Skrubb. ta på en feit krem på kvelden, slik at den trekker seg god inn i huden. Vask kun med vann på morgenen. Og helle bruk litt babyolje under foundationen. Prøv å trapp litt ned på foundation. Til huden har kommet tilbake til sitt normale. Virker ikke dette så gå til en hudlege. Baby olje kan du også fjerne sminke med.

Endret av LYSVING

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...