Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

var hjemme hos faren min på besøk og han hadde bare Lano, så da vasket jeg håret med deg. Og håret ble finere enn med den dyre frisørshampooen jeg har hjemme!begynner å lure jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Begynner også å lure. Mulig at det såg finere ut, kjentes mykt og skinnende, vet ikke jeg, men langtidsbruk av Lano kan neppe være bra. På hvilke måter var det bra?

Skrevet

Måtte få hele barnehagen til å bytte såpe en gang, hendene til ungene ble helt rød og sprukket.

Kanskje den renset håret for drit, den er iallfall helt grusom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis så virket Lano-såpen som en rensesjampo, og du fikk fjernet silikoner og annet som har lagret seg på håret over tid. Så sånn brukt kanskje en sjelden gang vil den fungere bra! ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

haha, må ha vært noe sånt ja!:-) håret ble riktig så fint,mykt og blankt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret hver fjerde dag i Lano, jeg. Bare skyller med vann de andre dagene. Fint hår, ingen problemer med hodebunnen, ikke fett hår. Billigshampo er forjævlig for håret mitt, og frisørshampo kan jeg ikke ta meg råd til. Så da blir det Lano, gitt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret hver fjerde dag i Lano, jeg. Bare skyller med vann de andre dagene. Fint hår, ingen problemer med hodebunnen, ikke fett hår. Billigshampo er forjævlig for håret mitt, og frisørshampo kan jeg ikke ta meg råd til. Så da blir det Lano, gitt!

jøss, så det er altså noen som bruker Lano regelmessig og helt bevisst også ja:-)

AnonymBruker
Skrevet

var hjemme hos faren min på besøk og han hadde bare Lano, så da vasket jeg håret med deg. Og håret ble finere enn med den dyre frisørshampooen jeg har hjemme!begynner å lure jeg

Kanskje fordi lanolin er fett?

Jeg har ikke peiling på hår, men jeg kan se for meg at hår med tynt fettlag blir blankt og fint.

AnonymBruker
Skrevet

Nesten at jeg må prøve dette her hvis det blir så bra! Har heller ikke råd til dyre frisør sjampoer så blir ofte billig dritt her også og håret blir så tørt og knuskete.

Gjest loler
Skrevet

Bruker dere balsam etterpå? For håret blir jo trått av lanoen.. man må jo gjøre håret mykt igjen med balsam, eller? :klo:

Gjest Nenya82
Skrevet

Kan umulig tenke meg at Lano er bra å bruke over lengre tid,men det er fordi jeg syns den er helt jævlig å vaske hendene med så vil ikke ha den oppi håret da :)

Skrevet

Tragisk at de har lov til å markedsføre Lano som en mild og hudvennelig såpe når hovedingrediensen er SLS. Det viser hvor viktig det er å forstå hva ordene bakpå flasken betyr.

Jeg kjøpte Asan intimvask en gang (fordi den var på knalltilbud). Gadd ikke lese bakpå, jeg bare antok den inneholdt omtrent det samme som Dr. Greve intimvask, siden den tross alt var laget for bruk i underlivet. Som takk for at jeg lot være å lese, endte jeg opp med sterk svie og soppinfeksjon der nede. Intimvask var bare et fiffig ord de brukte, for den var proppfull av SLS, akkurat som en hvilken som helst annen sterk og uttørkende såpe.

AnonymBruker
Skrevet

brukte ikke balsam, trengte ikke det, mitt hår ble mykt og fint

Skrevet

Hehe, dette skal jeg teste i kveld! :fnise:

Gjest notetur nomen
Skrevet

Menneh..

Lano lukter jo helt grusomt! Dere kan jo ikke ta det i håret?

:blink:

Gjest loler
Skrevet

Menneh..

Lano lukter jo helt grusomt! Dere kan jo ikke ta det i håret?

:blink:

kan du ikke bare ta i en del hårprodukter etter dusjen da? noe som lukter godt

Skrevet

Hadde lano i håret med et uhell en gang, men jeg fikk masse fint volum ved røttene som jeg normalt ikke pleier å ha:) Men gjør det nok ikke for ofte nei:P Husker heller ikke om jeg hadde balsam i etter på eller ikke.

Skrevet

Huden min reagerer på lano, så å putte det i håret; nei takk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at det var flytende lano du brukte?

Har aldri prøvd det selv, men gikk tom for shampo undr en ferietu rog brukte et lano såpestykke. Aldri igjen!

Når det er sagt så vasker jeg håret med Zalo hvis det er fett. Funker som hakka møkk! Men bør ikke gjøres for ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...