Gjest Suzanne Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei alle sammen! Jeg var hos tannlegen for drøyt 2 uker siden. Tannlegen gjorde ferdig en rotfylling, borret i (stoort hull) jekselen ved siden av og la inn en hvit fylling. Han forklarte meg at jeg ville merke et lite "støt" når jeg kom borti den hvite fyllingen, men at det ville gå over i løpet av noen dager. Problemet er at det iser fortsatt der han har borret. Jeg tygger bare på venstre side, er dette normalt? På forhånd takk for svar. Klem S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har hatt skikkelig tannverk, jeg, lenge etter jeg har fått hvit fylling. Det er fordi materialet beveger seg og trekker seg sammen eller noe. Jeg var skikkelig bekymret, men Tusenbenet har skiftet alle sine og har gjort dette mye og beroliget meg - og det gikk over. Til slutt. Men to uker... ja, det tok kanskje så lang tid. Men har tannlegen sagt noen dager, kan du vel ringe og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 tannlegen min sa det tok opp til tre uker om tanna ikke likte fyllingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå