AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Noen som har prøvd denne: http://www.amazon.com/Energy-Lotion-Subtle-Tanner-Medium/dp/B0013BF6P4 Ble huden noe brunere? Vurderer å prøve selvfarging for å slippe å få høre fiskebolle og snømann vitsene i år også. Er så drita lei. Tørr ikke bruke disse selvbrunings spray/mosse/servietter etc., synes det blir litt for mye farge.
Maiava88 Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg bruker kun denne og synes den funger kjempe bra! Bare husk å gi deg selv en skikkelig peeling slik at du slipper skjolder før du tar på kremen. La den tørke god før du tar på deg klær!
klumsa Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Prøvde den for en stund siden, ble ikke noe fint. Brunfargen så veldig unaturlig ut og ble veldig skjoldete etter noen dager selv om jeg peela huden osv. Men, men kan jo være den funker for noen andre Heldigvis trenger jeg ikke bruke slikt om sommeren.
OPIgirl Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har prøvd denne og er kjempefornøyd. Den gir en gylden fin brunfarge på bare noen få dager. Du blir ikke orangsje, slik mange selvbruningskremer har en tendens ti å gjøre. Endret 5. juni 2012 av OPIgirl
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Nevnes mye peeling her, er det det samme som skrubb? Forslag til en jeg kan bruke men som ikke raner lommeboka?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Nevnes mye peeling her, er det det samme som skrubb? Forslag til en jeg kan bruke men som ikke raner lommeboka? Kjøp deg en skrubbehanske. Du kan også bruke vanlig grovt salt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Kjøp deg en skrubbehanske. Du kan også bruke vanlig grovt salt. Ikke bruk det i ansiktet! Det blir altfor grovt. 1
Cata Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg bruker den på beina. Blir egentlig finere enn "ekte brunfarge" på meg, for min ekte farge er ganske rødlig selv om jeg ikke blir brent. Synes heller ikke den blir så lett skjoldete som en del dyrere selvbruningskremer kan bli. (Men som alle selvbruningskremer så lukter den...ikke godt.)
Miah Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Ja, prøvd og misfornøyd. Blir flekkete, og jeg ble gul. Fin og gul, ja...
Grønt blad Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har prøvd og er fornøyd. Den gir lett brunfarge og jeg får det jevnt, men jeg kan bare ta på litt, hvis ikke blir jeg oransje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå