AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er en jente på 19 år. Når jeg har tatt på sminken min, så ser den helt ok ut. Men etter en halv time så er huden min blank på noen områder, som feks i pannen. Men samtidig så flasser jeg på nesa når jeg har sminka meg. Hva hudtype har jeg egentlig? Både tørr og fet hud? Hva gjør jeg? Så lurer jeg på om noen av dere har prøvd primer? Funker det?
RugRatzz Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Høres ut som du har fuktfattig, men fet hud. Det er viktig at du ikke prøver å tørke ut huden din, men tilføre masse fukt. Om tørker ut eller ikke tilførere nok fukt vil huden kompensere og lage mer olje. 1
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Det høres ut som du har litt tørr overhud og fet underhud. Masse fuktighet er stikkordet uansett hudtype. Primere har jeg ingen særlig erfaring med. Jeg tror egentlig at den "stenger" huden inne på en måte.Slik at den ikke får puste ordentlig. Endret 5. juni 2012 av OPIgirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå