AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Å, jeg blir så oppgitt! Har hatt sporadisk kontakt med en kar gjennom nettdating og facebook i 3-4 mnd nå. Jeg har spurt 3 ganger om vi skal møtes, alle gangene har han sagt ja, også har han trukket seg noen timer før vi skal møtes, med "dårlige unnskyldninger". Greit nok at folk kan få kalde føtter, men hvorfor si ja gang på gang, når han bare feiger ut?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 He's just not that into you. Kutt kontakten og glem han.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 He's just not that into you. Kutt kontakten og glem han. Jeg skjønner jo det, men jeg skjønner bare ikke poenget med å si ja da? Kunne han jo bare latt være å svare, eller sagt nei/passer ikke i utgangspunktet?
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Han sier ja i tilfelle han ikke kommer på noe bedre å gjøre. Drit i ham og gå til neste 1
Matmet Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det kan være så enkelt som at han er redd for at du ikke skal like ham også Er i samme situasjon selv, og synes det er litt rart å dra helt opp til henne, om det skulle vise seg å bli skivebom. Jeg har sagt til henne at jeg ikke har hatt anledning flere ganger, men jeg liker henne uansett ! Men jeg vil råde deg til å spørre ham rett ut. vil han ikke møte deg, so what ? Du har ikke truffet fyren, og han går glipp av en så kul person som deg ! 2
Strikkemamma Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Han sier ja fordi han tror han tør. Men når det nærmer seg innser han at han ikke er så høy i hatten. Tipper han er sjenert. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 han sier ja for å være hyggelig. move on and stop bitchin` about it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå