AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 prøver og finne den på piratebay, men finner den ikke :/ kan noen hjelpe meg og fine en "torrent" som jeg kan laste ned? vil så gjerne se den nååååååååååååå! den kom ut på kino i usa for 1 mnd siden btw så den burde være noen steder? ikke begyn og kommenter om at det ikke er lov osv, vet det. plis plis hjelp meg og finne en torrent :>!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Altså, den er ikke av Miley Cyrus, den er med Miley Cyrus. Det kan ofte være lurt å vente til den kommer ut på DVD, for du finner ingen torrent med god kvalitet så lenge den går på kino.
NancyB. Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 For det første er ikkje filmen AV Miley Cyrus, den er MED Miley. For det andre står det i reglementet til KG at: "Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Informasjon som kan lede til ulovlig kopiering/nedlasting."
Gjest X-1 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Gå på kino istede eller vent til den kommer ut. Dessuten er det ikkje lov å laste ned og eg er ganske sikker på at denne tråden kommer til å bli stengt innen kort tid.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 har sett screenshots og litt video av den, og den ser helt grusom ut!
digitalw Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Hva hadde du forventet deg, en film av samme kvalitet som Gone with the wind, Casablanca, Ben Hur, Psycho, Schindlers list osv?
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Hvis du ikke gidder å google deg frem til en torrent som duger selv får du bare ha det så godt og vente til den kommer ut på dvd :gjeiper: Noob...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Hvis du ikke gidder å google deg frem til en torrent som duger selv får du bare ha det så godt og vente til den kommer ut på dvd :gjeiper: Noob... Noob selv! herregud...
Masi81 Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Hva betyr noob? Og hvordan klarte jeg egentlig å rote meg inn i denne tråden..
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Hva betyr noob? Og hvordan klarte jeg egentlig å rote meg inn i denne tråden.. noob = udugelig nybegynner eller noe i den duren 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå