Peter Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Det finnes de jenter som tør å innrømme at størrelsen på penis har noe å si. Jeg har erfart at tykkelsen på penis har noe å si for friksjonen i vagina, det vil si at jo mere friksjon bedre nyttelse. Spørsmål til dere jenter som tør å innrømme at tykkelse og størrelse har noe å si. De damene som jeg har hatt sex med mener at det er tykkelsen som er viktigst,eller? Jeg har også erfart damer som synes at lengden har vært helt grei fordi lenge ikke har vært avgjørende for de,men de har sagt at tykkelsen har vært litt i minste laget. For å være litt personlig.Synes dere 13 cm i omkrets er en god størrelse?Eller er dette i det minste laget? De fleste damer sier at det ikke er størrelsen det kommer ann på men hvordan den brukes.Dette med å variere hastighet, langsomt og kjærlig og villere og råere om hverandere er det bra? Mvh Peter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Peter Du sa d selv; D er ikke størrelsen d kommer an på: men om eieren kan å bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 SIZE MATTERS!! Og da mener jeg ikke at den skal være så lang som mulig. Er den for lang, blir ikke harde knull noe særlig godt... Bare vont. Og det er litt viktig at en kan slippe seg litt løs. Men den må ikke være for liten heller. Er vel ikke viktig, men må innrømme at jeg blir kåt av en stor p*kk! Tykkelsen er viktigere enn lengden. Heller litt tykkere, enn litt for tynn. Min kjæreste har nesten den perfekte p*kken! Den er ganske lang, og ganske tykk. Men grunnen til at jeg sier nesten, er fordi den er akkurat EN cm. for lang. Av og til kan det være litt vont hvis han støter HELT inn, spesielt hvis jeg ikke er orntlig oppvarmet. Når det gjelder støting, vil jeg bli ertet! Det er deilig.. Først få litt av hodet, litt inn og ut, så la den gå et par cm lenger inn, også ta den ut igjen. Også overraske meg med noen harde, dype støt, før han tar den ut igjen. Det er godt å bli tatt hardt, og fort, men en blir fort lei av det, trenger litt variasjon. har en tendens til å bli sår og ufølsom hvis en holder på for lenge. Variasjon tror jeg er nøkkelen! Hilsen Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Takk Mia. Disse rådene skal jeg ta med meg. Mvh Peter. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Peter den 2002-05-27 15:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 Hvordan måler man omkretsen på en penis? Blir det da som å legge et målebånd rundt penisen? 13 centimeters omkrets høres veldig mye ut spør du meg.... det må jo være på størrelse med en "kubbelys" det? *auuuu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå