jie-jie Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Skulle selge gull hos gulladam i dag og der sa de at jeg fikk 800kr for å levere det inn der og da, og 1200kr for å sende det i posten. Hva skal det bety? Etter å ha sjekket på gullprisene på nettsidene deres hadde minsteprisen for alt jeg hadde vært 1000kr, men det jeg har er verdt langt mer - opp til 2000kr. Jeg kan finne noen andre som vil ha det, men det jeg stusset litt over er hvor latterlig er det ikke at jeg får 800kr ved å levere i butikk og mer for å sende i posten. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Kommunikasjonssjef i Gulladam, Daniel Sellevoll, sier at prisen på Gullturné ligger lavere fordi det er et ekstra servicetilbud til deres kunder, og at mange føler det tryggere med personlig konsultasjon og samtale om gullet. http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/pristest-vi-fikk-halvparten-av-spotpris-for-gullet-vaart-av-gulladam-3790804.html 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor gidder du å selge hos gullAdam? Liker du å kaste bort penger? 1
jie-jie Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor gidder du å selge hos gullAdam? Liker du å kaste bort penger? Jeg har ikke solgt gullet mitt hos dem, jeg vurderte det. Jeg var ikke fornøyd nok med tilbudet jeg fikk, så jeg beholdt gullet. Dette er gull av ting som har blitt smeltet om og er bare en klump uten funksjon. Hvorfor er du så sur å grinete?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg hadde aldri i verden stolt på Gulladam. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke solgt gullet mitt hos dem, jeg vurderte det. Jeg var ikke fornøyd nok med tilbudet jeg fikk, så jeg beholdt gullet. Dette er gull av ting som har blitt smeltet om og er bare en klump uten funksjon. Hvorfor er du så sur å grinete? Lol. Neida, jeg blir bare litt oppgitt av at det er så mange som lar seg lure av gullhandlerne. De tjener grove penger på dette. Desuten er det ikke bare en klump uten funksjon, det er en klump hvis funksjon er å være verdt penger.
jie-jie Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2012 Lol. Neida, jeg blir bare litt oppgitt av at det er så mange som lar seg lure av gullhandlerne. De tjener grove penger på dette. Desuten er det ikke bare en klump uten funksjon, det er en klump hvis funksjon er å være verdt penger. Joda, men jeg vil ikke ha det, jeg vil ha pengene det er verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå