Gjest showhoe Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei. Jeg er snart en uke inn i Synarela, og syns det er merkelig at jeg fremdelses ikke har noe særlige bivirkninger. Jeg har forventet meg full pupp med kvalme, migrene/hueværk, humørsvigninger osv. men alt er som før.. Reagerer jeg ikke på nesesprayen? eller har jeg bare ikke ventet lenge nok?
Athene Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er i uke tre nå, og har nettopp sittet og sutret litt i dagboken min her inne... Jeg kjente ingenting, på to uker. Og var redd for at det betydde at det ikke virket. Ut i fra hva jeg har lest på nett sliter folk med hodepine, søvnproblemer, hetetokter og har det helt forferdelig. Jeg har hatt noen få hetetokter, og kanskje hatt antydning til hodepine ett-par ganger. Men har stått på som vanlig, med jobb og trening, uten problemer. Men nå i helgen ble jeg skikkelig dårlig, selv om jeg er usikker på om Synarela er grunnen misstenker jeg det. Mange merker ingenting, enkelte blir veldig dårlige, og enkelte kjenner først noe på slutten. Så dette er veldig individuelt. Og har visstnok ingenting å si for effekten.
Gjest showhoe Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er i uke tre nå, og har nettopp sittet og sutret litt i dagboken min her inne... Jeg kjente ingenting, på to uker. Og var redd for at det betydde at det ikke virket. Ut i fra hva jeg har lest på nett sliter folk med hodepine, søvnproblemer, hetetokter og har det helt forferdelig. Jeg har hatt noen få hetetokter, og kanskje hatt antydning til hodepine ett-par ganger. Men har stått på som vanlig, med jobb og trening, uten problemer. Men nå i helgen ble jeg skikkelig dårlig, selv om jeg er usikker på om Synarela er grunnen misstenker jeg det. Mange merker ingenting, enkelte blir veldig dårlige, og enkelte kjenner først noe på slutten. Så dette er veldig individuelt. Og har visstnok ingenting å si for effekten. takk for svar. Jeg tar imot tretthet og hetetokter med åpne armer, så lenge jeg slipper kvalmen. Jeg hater å være kvalm, og i tillegg stå på jobb å være kvalm, kan jeg ikke se for meg er noe gøy. Spesielt når jeg ikke har informert kollegaer eller sjef om at vi er under forsøk. :s
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Jeg merket aldri noe særlig til synarelaen, heldigvis. Hadde litt vondt i hodet, noen hetetokter av og til og kanskje noen humørsvingninger. Det verste for meg var at jeg ble så usannsynlig vimsete og glemsk. Egentlig litt slitsomt at det ble så ille som det ble, men alt er bedre enn kvalme allikevel.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg fikk veldig hodepine, grusomme hetetokter og et fryktelig sinne. Det kom for fullt etter ca 1 uke hos meg. Vær glad du slipper bivirkningene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå